mia sofie Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 hei! Lurer på om analsex kan fororsake hemorider... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Kan jeg aldri tenke meg. Sprekker i lukkemuskelen kanskje som også kan være vondt og blø. Mvh 0 Siter
snilen Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 det kan det helt sikkert! man får det jo av å presse ut noe hardt sant, så da må det jo gå an å få det av å presse inn noe hardt... 0 Siter
Gjest traa Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Hvorfor skal du drive med det da? Det er vel bare å si fra at du ikke vil. 0 Siter
mia sofie Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 Hvorfor skal du drive med det da? Det er vel bare å si fra at du ikke vil. Problemet er ikke om jeg har lyst, problemet er om jeg kan! 0 Siter
Gjest traa Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Problemet er ikke om jeg har lyst, problemet er om jeg kan! Innen helsevesenet er det en lite skjult hemmelighet, at eldre homser med årelang analsex nærmest er ødelagt i endetarmen. Det er nok ikke så dumt å avstå fra unaturlig seksuell omgang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.