Gå til innhold

Slutt på samtaler..

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas Bader

Det er på tide at vi begynner å oppføre oss like bedritent som mange menn gjør. Hvorfor i helv... skal vi forstå de ihjel og alltid lete i oss selv etter årsaker til ting de sier og gjør??????

Jeg støtter henne fullt med hensyn til mottaktikken. Det er da for faen ikke bare hun som har ansvaret for å holde forholdet varmt?

Til helvete med kvinnesak! I dag trenger vi mer mannsak enn kvinnesak.

Fortsetter under...

Gjest Tigermann

Gjelder ikke alle det, min samboer er ikke slik.

Kjenner meg litt igjen i problemstillingen. Har det vel litt selv. Jeg gidder ikke å si alt som er galt da hun ikke bryr seg om det . Hun ønsker bare å debattere hennes problemer, om det er helse, økonomi eller noen av de andre tusen ting som er galt.

Hvis jeg tar opp at det kanskje ikke er bare hun som sliter med noe så er heun ikke interessert. mange av dere damer er ekstremt bortskjemt. Ligger på sofaen og leser se og hør, og herjer med fjernkontrollen hele kvelden. hvis jeg ønsker å se et tv program får jeg høre at hun var her først(ligger jo hele kveldn foran skjermen) Er det rart vi menn blir oppgitt ?

Så hvis hun ikke får viljen så skriker og hyler hun og skjeller meg ut etter noter ! Hadde vi ikke hatt 3 flotte barn hadde jeg flytte !

Andreas Baader

Kan du begrunne det litt nærmere? Det er ennå langt fram til den dagen da menn og kvinner gir like mye i et forhold. Nesten alle forhold går på menns premisser.

Kanskje fordi kvinner flest liker det sånn? Du vet samspillet mellom menn og kvinner har som regel ikke sitt utgangspunkt i forkvakla feministers androgyne ideer.

Gjest Andrine Trine

Kanskje fordi kvinner flest liker det sånn? Du vet samspillet mellom menn og kvinner har som regel ikke sitt utgangspunkt i forkvakla feministers androgyne ideer.

Det har heller ikke sitt utgangspunkt i forkvakla kvinnehateres skrudde ideer.

Gjest kvinnesak

Kan det være fordi menn ikke har fulgt godt nok med at så mange forhold går i stykker?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...