Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid på forrige IVF, men begynte å blø masse 12 dager etter innsetting (samme dag som blodprøven var positiv og viste en god hcg). Altså hadde jeg en tidlig SA.

Jeg har alltid hatt regelmessig mens, men har ikke vært så flink til å måle når eggløsning er. Derfor vet jeg egentlig ikke om den er regelmessig. Kan jeg regne med det når mensen er regelmessig?

Spørsmålet er: Etter en så tidlig SA, kan jeg regne med at eggløsningen kommer til "vanlig tid", eller kan den f.eks. totalt utebli denne gangen pga. det mislykkede forsøket?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125596-n%C3%A5r-eggl%C3%B8sning-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var fryktelig trist å høre at det gikk galt for dere. Men når det først skulle gå galt, var det jo godt at det ikke hadde gått enda lenger før det skjedde.

Etter en SA kan kroppen reagere helt forskjellig fra person til person og fra gang til gang. Derfor er det ikke så lett å vite når du får eggløsning igjen. Man må bare vente til neste mens kommer, og håpe man ikke trenger vente så fryktelig lenge. Det vil antagelig bli ganske nært en vanlig mensperiode, men det kan også ta litt lenger tid.

Det eneste jeg kan si som kanskje kan trøste litt, er at det kan være lettere å bli gravid igjen, nå når du har vært det en gang. Håper det slår til, og at du snart blir gravid igjen.

Stor trøsteklem

Hei!

Så trist å høre! Håper det går bedre neste gang.

Jeg hadde 2 aborter i fjor, først en MA i uke 10, så en SA i uke 6. Etter begge abortene tok det veeldig lang tid før jeg fikk mensen tilbake. Første gang ble jeg satt på primolut for å få tilbake mensen og andre gang gikk jeg til homeopat for å få satt i gang ting. Begge ting fungerte, men jeg ville vel kanskje anbefale homeopati for å unngå ytterligere hormoner.

Tror hvertfall det er normalt at det tar litt tid etter en abort, kroppen skal jo komme seg både fysisk og psykisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...