Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei det re 3 år siden jeg ble gift med en gjenta fra syd amerika jeg sel er der fra og vi har en datter på 3 år alt har væet bra uten krangler

hun ønsket seg eget hus og jeg kjøpte den så jeg reiste på sjøen og etter 2 dager hun ringte og sa at det var slutt at hun ikke var glad i meg lenger at følelser var borte .

jeg føler meg dårlig fordi jeg er snill og god med hun hun sier at det ikke er noe galt med meg men at hun ikke føler noe før meg .i spør om det er en annen men hun sier nei hun ønsker ikke og prøve hun sier at hun begynte å miste følelser før meg fordi jeg ikke har : venner,liker ikke å gå utt.ikke kjøper meg nye klær.klager på at det er for mange lamper påog strøm er dyrt,har dårlig kontact med mine søsken.

men jeg ser ikke hvordan det kan invirke på følelsene hennes.

det er 14 år mellom oss hun 27 jeg 40,.

jeg føler at hun tok meg kun før å komme til norge nå har hun vært 3 i norge og trenger ikke meg lenger hun sier at hun må tenke på seg selv. men nevner aldri barnet.

hun bor hoss en venninne men har ikke hente sakene sine kommer når det passer, intil jeg sa stopp,men jeg ønsker å rede min ekteskap, hva kan eller bør jeg gjøre.etter at jeg er blit mer kaldere med henne tror jeg at hun søker litt mer kontact med meg hva kan jeg gjøre? hun sier til vennina at hun er klart i sin sak men jeg føler ikke det er sant.jeg spør. hvis hun ikke følte noe før meg hvorfor hvordan hun kunne ikke si til meg i god tid og søke hjel hun sier at hun var redd at jeg skulle bli såret.

skal jeg bare gi opp?????vi har vært på famillie terapi og hun ønsker å forsette men var er meningen hvis det er sant at hun ikke vil prøve ????????er det noen som kan gi meg ett råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125752-hva-er-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror nok familieterapi er lurt uansett om hun ønsker å satse på forholdet deres eller ikke. du trenger å få pratet ut med henne om dette, og det er nok lettere med en objektiv person tilstede i dette tilfellet. om du skal komme deg videre må dere nok få snakket ut om dette. men det spørs nok om du ikke er nødt til å begynne å forberede deg på at dette forholdet er ødelagt, desverre! håper du vil innse at dette er det beste, og kommer deg videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125752-hva-er-sant/#findComment-764392
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Hun virker som en stor egoist. Hun burde dessuten også tenkt på barnet, som trenger deg! Synd om hun brukte deg for å komme til Norge. Feil å utnytte andre menneskers følelser. Håper du snart får det bedre. Ikke gi deg på ditt; ha samvær med barnet. Prøv å redde ekteskapet om du kan. Rådgivning er bra!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125752-hva-er-sant/#findComment-765441
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...