Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ninnimor
Skrevet

Hei. Jeg har sopp i skjeden. Har vært plaget med dette siden i sommer, da jeg fikk ny kjæreste. Jeg har tatt 3 kurer men det kommer tilbake.

Er sopp noe som smitter? Bør kjæresten min behandles?

Gjest prøv forum for gynekologi
Skrevet

Har lest i gamle innlegg at mannen skal kun behandles ved symptomer, og det er vel røde prikker/kløe på penis.

Dersom du har brukt flere canesten-kurer etter hverandre kan du gå til legen å få Diflucan. Det er en pille som skal svelges.

Jeg er også plaget og holder på å bli tusset.

Har også lest at man skal holde seg borte fra sukker-varer.

Dersom du bruker søk-funksjonen og skriver sopp kan du lese mange innlegg/svar.

Skrevet

Hei.

Gutten din bør behandles hver gang du behandles, hvis ikke så kan han drive og smitte deg tilbake og så er det igang igjen.

Sett igang en behandling på dere begge og ha ikke samleie før dere begge er sikre på å være kvitt det så kanskje du slipper å slite slik gang på gang.

Hilsen...

Kizza1365380506
Skrevet

Som jeg selv har erfart, og min dattre med meg, så har stramme bukser, stringtruser og feil bind, toalettpapir innvirkning på utflod osv.

Bruk vanlige truser, løstsittende bukser når du har utbrudd. Prøv deg frem med truseinnlegg og toalettpapir til du finner noe du tåler. Etter at jeg har gjort det så er plagene blitt mye mindre.

Min datter opplyste meg om det med stringtrusen. Men det er jo ganske logisk egentlig.

Mvh

Gjest Ninnimor
Skrevet

Som jeg selv har erfart, og min dattre med meg, så har stramme bukser, stringtruser og feil bind, toalettpapir innvirkning på utflod osv.

Bruk vanlige truser, løstsittende bukser når du har utbrudd. Prøv deg frem med truseinnlegg og toalettpapir til du finner noe du tåler. Etter at jeg har gjort det så er plagene blitt mye mindre.

Min datter opplyste meg om det med stringtrusen. Men det er jo ganske logisk egentlig.

Mvh

Nå er det ikke utflod jeg er plaget av. Jeg er plaget av at det av og til klør, føles tørt og litt sårt. Det blir verre av å ha sex. Som om skjeden irriteres eller noe.

Jeg bruker ikke stringtruser, ikke truseinnlegg, ikke tamponger, bare bind når jeg har mensen. Og jeg bruker ikke trange klær, bruker bomullstruser som kan kokevaskes og alt det der.

Kan ikke tenke meg at det har noe å si hva slags toalettpapir jeg bruker.

Dette går ut over sex-livet mitt, siden jeg ikke får spesielt lyst på sex når jeg vet at plagene blir verre med sex. Og det kjennes som det er mindre produksjon av fuktighet enn vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...