Gå til innhold

Symptomer og resultater... Blir snart sprø...

Anbefalte innlegg

Her kommer lyd fra Kanutten igjen... Er litt mollefunken i dag.... og tankefull...

Er på dag 10 etter innsetting, og bare måtte ta en test, men resultatet ble ikke slik jeg håpet.. Bare en strek.. :-(

Skal jo på Rikshospitalet for å ta blodprøve i morgen, men jeg må nok innrømme at jeg ikke føler meg gravid heller.. De ømme puppene forsvant onsdag eller torsdag..(har jo fortsatt pupper..men ingen ømhet lengre..) Magen er vel også normal.. Så det eneste jeg trøster meg med nå, er at sålenge de ikke er blod, er det håp.. Trenger vel noen trøste/oppmuntringsord her...

Fortsetter under...

Fordelen med å teste tidlig, er at da kan man skylde på at den er negativ fordi man har testet for tidlig. I mellomtiden kan man begynne å innstille seg på at den faktisk også kan være negativ fordi man ikke er gravid. Rett nok kan man bli litt sprø i mellomtiden, men jeg synes i alle fall det er bedre å få dårlige nyheter litt gradvis.

Håper at morgendagens test blir bedre. Skal krysse fingrene alt jeg kan for deg !

Fordelen med å teste tidlig, er at da kan man skylde på at den er negativ fordi man har testet for tidlig. I mellomtiden kan man begynne å innstille seg på at den faktisk også kan være negativ fordi man ikke er gravid. Rett nok kan man bli litt sprø i mellomtiden, men jeg synes i alle fall det er bedre å få dårlige nyheter litt gradvis.

Håper at morgendagens test blir bedre. Skal krysse fingrene alt jeg kan for deg !

Tusen takk for alle lykkønskninger.. Trenger dem virkelig nå... *smiler tappert* En annen ting, som kanskje er et signal, er at jeg er så veldig varm..,.Er skikkelig svett om natta.. Men alt kan jo tolkes begge veier i disse dager... Men bank i bordet, ingen blod spor så langt. *phu*

Kjære deg! Kjenner meg så godt igjen her etter å ha vært gjennom to IVF forsøk. MÅTTE liksom bare teste, testen stod jo og brant i skapet.Er vel bare sånn med meg at jeg mååå bare forberede meg på det verste.. bare sånn i tilfelle... :o/ Er vel ikke så mye trøst å hente annet enn at jeg håper inderlig alt går bra og HVIS ikke så har ikke toget gått ennå! Føler med deg og skjønner frustrasjonen. Tro meg..I`ve been there...og flere er vi jo! De dagene der med testing og venting,håp og frustrasjon

er helt umenneskelige!!!!!! Tatt meg en pause nå jeg med IVF forsøk. (Leste nylig om ei her på forumet som ble "plutselig" gravid etter å ha født et barn med ICSI...så ALT kan skje) Så ikke gi opp! Stå på! Og lykke til med blodprøven,du,snuppa!

Stor klem til deg!

Annonse

Huffa Kanutten *klem*

Men, som flere andre her sier - toget er ikke gått enda!!! Vi får satse på en kjempeflott blodprøve i morgen!

Mener å huske jeg også testa dagen før blodprøven, og da var det nå såvidt det var noe å skimte der. Men resultatet er nå en nydelig turboprins likvel.

Og som tillajo skriver, en negativ test kan være tatt for tidlig - eller det kan være greit å få et negativt resultat gradvis.

Tenker massevis på dere, har fulgt med gjennom prosessen, bare ikke rukket å skrive så mange ordene til deg.

Lykke til for Kanutten, Clive og tulla i morgen!!!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...