Gå til innhold

Ikke vår tur denne gangen... :-(

Anbefalte innlegg

Ringte akkurat Rikshospitalet for å få svar på blodprøven.. Men resulatet var negativt, hcg en var under 1. Så da tyder det på at eggene som forøvrig var perfekte ikke hadde festet seg i det hele tatt... Ja, ja.. Dette var jo bonus runden vår.. Har ei icsi princesse på 3,5 år (fyller det i dag faktisk), så får vi se om vi tar en runde på denne karusellen igjen til våren... Lykke, lykke til alle dere andre som er i gang, og tusen takk for alle som har tenkt på oss i disse ukene... *klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126072-ikke-v%C3%A5r-tur-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei og nei og ned....... :o(((

Det var ikke det jeg håpte å lese her nå. Men, sånn er nå engang livet *sukk*

Håper dere får kose dere ordentlig med tullemor i dag, og lykke til hvis dere prøver på igjen til våren!

Mange klemmer fra

Uff, det er så trist når det ikke lykkes. Da får vi krysse fingerne for neste runde.

Trøsteklem fra

Kjære Kanutten.

Dette var triste nyheter. Har godt glipp av hele forsøket ditt og ble veldig lei meg over at jeg ikke har fått "backa deg opp".

Skulle så gjerne sett at det var positivt resultat. Selv om det er bonusrunde som du sier... Vi vet jo hvor heldige vi er, ikke sant, det er jo ikke rart vi ønsker oss en til...

Håper dere får ønsket oppfyllt og i mellomtiden må dere nyte livet med H. Tenk at prinsessene våre allerede er tre og et halvt år??

Store jenter!

Lykke til videre begge to!

Klem,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...