Gjest sladrehank skal selv ha bank? Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjæresten min har en kamerat som har flørtet mye frem og tilbake med bestevenninna mi. hun er interresert i noe mer enn det, men han sier til kjæresten min at han ikke er interresert i henne på den måten idet hele tatt. Ser ikke sånn ut når de er på fest sammen så både venninna mi og jeg har vært litt forvirra. Kameratetn flørter vilt med henne og sier han ikke gjør det etterpå. Det har ikke gått lenger enn flørting før helgen som var. Kjæresten min mener at det er klinkende klart at ikke vil noe med venninna mi, men vi synes det er rart at han sier det når han sier masse pent til henne i fylla. Men det får de ordne opp i selv. Men i helgen hendte det mye mer, de havna i senga sammen hos venninna mi og hun sier han var så søt og snill mot henne. Og det var så koselig og fint. Og nå vil hun at JEG skal fiske ut av kameraten til kjæresten min, som forøvrig er kameraten min også, hva han egentlig vil med venninna mi, om det var en ONS eller om det ligger mer bak. Venninnami har gitt meg streng beskjed om å holde kjeft om dette til kjæresten min selv om de er like gode venner som vi er. Jeg får snart flass av å holde kjeft. Vil så gjerne fortelle det til kjæresten så han skjønner at vi har hatt rett hele tiden. Han VILLE noe mer. Jeg vet at kjæresten min ikke forteller dette videre, men allikevel vil jeg ikke bryte løftet mitt til venninna mi. Kjæresten og jeg prater om alt og han vet nesten alt om alle mine venninner og han skjønner selv når ting er hysj hysj. Synes det blir for dumt og at jeg skal fiske til kameraten og late som ingenting ovenfor kjæresten min. Hvorfor er dette så hemmelig? Hun er helt på tuppa og venter på melding fra han og blir gal av tanken på at hun ikke vet hva han vil. Så til dere som har et åpent forhold til kjæresten deres og stoler på han, hadde dere sagt det? Dette er egentlig bare morsomt for kjæresten og jeg har småerta venninna mi før. Er jeg en skikkelig dårlig venninne hvis jeg sier det? Skjønner ikke hvorfor dette må være hemmelig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126087-lite-dilemma-om-%C3%A5-holde-tett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 alvorlig talt, såklart du holder tett til kjæresten din, men du holder tett til alle andre også, ergo, du sier ingenting til kameraten hans. hun behøver da virkelig ikke å fiske når de har ligget sammen? det er jo bare å spørre rett ut? få en forklaring av ham rett og slett, be ham med på en kopp kaffe for å prate litt. dette er deres sak nå synes jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126087-lite-dilemma-om-%C3%A5-holde-tett/#findComment-766227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sladrehank skal selv ha bank? Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 alvorlig talt, såklart du holder tett til kjæresten din, men du holder tett til alle andre også, ergo, du sier ingenting til kameraten hans. hun behøver da virkelig ikke å fiske når de har ligget sammen? det er jo bare å spørre rett ut? få en forklaring av ham rett og slett, be ham med på en kopp kaffe for å prate litt. dette er deres sak nå synes jeg... hun vil at JEG skal fiske, men vil ikke blandes inn. De er begge gode venner av oss. Men hva er problemet med at jeg sier det til kjæresten min hvis han ikke sier det videre? Han bare later som om han ikke vet det? Vet det er dårlig gjort men klarer nesten ikke dy meg. venninna mi er like god venn med kjæresten min som meg nesten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126087-lite-dilemma-om-%C3%A5-holde-tett/#findComment-766234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hun vil at JEG skal fiske, men vil ikke blandes inn. De er begge gode venner av oss. Men hva er problemet med at jeg sier det til kjæresten min hvis han ikke sier det videre? Han bare later som om han ikke vet det? Vet det er dårlig gjort men klarer nesten ikke dy meg. venninna mi er like god venn med kjæresten min som meg nesten. Jeg synes faktisk dette er tillittsbrudd, hun ville jo fortalt det til kjæresten din om hun ville han skulle vite det, om de er så gode venner. Vet at min venninne forteller alt til kjæresten sin, så jeg er alltid nødt å tenke at det ikke gjør noe om han får vite det. Litt dumt at hun ikke kan fortelle deg ting uten at du forteller det videre? Og jeg synes faktisk hun bør finne ut dette selv ja. Bli ferdig med dette, kanskje skjelle ham ut, og gå videre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126087-lite-dilemma-om-%C3%A5-holde-tett/#findComment-766391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.