Gjest sukkk Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 I dag har jeg vært sammen med dama i 2 år og 7 måneder. Vi har vært forlovet i 1 år. I løpet av denne tiden har vi hatt samleie ca. 5 ganger. Andre former for sex har vi hatt i snitt ca. 1 gang i måneden, og alltid i helgene. Dette er VELDIG lite for meg. Jeg har lyst hver dag, men hun har jo nesten ALDRI lyst. Hun er 18 år. Kan det ha noe med alder å gjøre? Er det normalt for jenter på 18 år å ha så liten interesse for sex? Jeg har prøvd å snakke med henne om dette, for dette er et stort problem for meg. Det kommer aldri noe ut av samtalene vi har og som oftest sier hun at hun bare får enda mindre lyst når jeg maser. Men jeg er bare sånn. Går det over 2 uker uten at vi har hatt en eneste form for sex, eller fysisk kontakt så blir jeg så frustrert at jeg bare må snakke med henne om det. Jeg orker ikke å ha det slik, samme hvor mye jeg elsker henne. Jeg har og spurt henne om hun ikke bare kan onanere meg når jeg har lyst, men hun sier at det ikke gir noe å onanere meg hvis hun ikke har lyst selv. Er det noen jenter her på dol som har hørt om liknende forhold, eller kjenner seg igjen. Er dette noe som endrer seg ved alder, eller må jeg forbrede meg på et forhold i seksuell frustrasjon. Noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente18 Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Tror nok ikke det har noe med alder å gjøre. Jeg er 18, og kjenner meg ikke litt igjen en gang. Hvor gammel er du? Vet du om hun egentlig hadde lyst i det hele tatt til å ha sex? Var det første gang med deg? Kanskje hun ikke ville ha sex med noen før hun giftet seg, men følte seg presset. Kanskje hun fortsatt føler seg presset..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Kan være enig med deg at det var lite sex til et så langt forhold. jeg har selv vært forlova i et år, og vi har sex i hvert fall annen hver dag, så lenge det ikke er mensensmerter osv. Men en ting kan jeg love deg: Mas er ike tingen og bruke mot en jente! Hvis typen min maser om at jeg skal runke han ol. gidder jeg i hvert fall ikke! Du må gjøre henne kåt.. ikke med mas. Begynn med vanlig kosing, kyssing (rolig), kyss henne på halsen, ta på henne, ikke gå ret nedi buksa og grav! Stryk henne på låret, innsiden av låret og forsiktig over musa sånn innimellom. Hold på en stund - jenter liker laaaaange forspill. ; ) Begynner hun å puste litt tyngre, kan du gå lit lengre. Sørg for at hun ligger behagelig og slapper av. Ikke krev så mye tilbake i begynnelsen, tenk på å tilfredsstille henne først og fremsyt - så får du sikkert tilbake! Kyss henne på magen, kle av henne rolig.. og så kan du kanskje fortsette lit nedover hvis hun liker det. Ta deg tid, er hovedsetningen her. Gjør du det bra (ikke at du har alt ansvaret, men du må gi henne mersmak) vil hun garantert komme tilbake for mer! Vis følser, ikke bare tøm og røm! Si at du elsker henne mens du beføler henne og kysser henne. Ikke bare bus ut med "kan du i hvert fall runke meg da..?" Det er det værste jeg veit i hvert fall! Når han ikke maser, så gjør jeg ting jeg veit han liker automatisk. Siden dere har vært sammen så lenge burde det ikke være noe problem å snakke om sex, da må du få henne til å bli mer åpen om emnet. Spør om hun synes det er deilig når du gjør ting osv. Da trenger hun ikke beskrive hva hun liker i første omgang, hun kan bare si ja eller MMMmm.. for den saks skyld. Vær tålmodig, alle har behov for nærhet og trygghet hos sin kjære, og ikke minst den nærheten som sex gir. Det er forskjellpå å ta seg en kjapp en fordi man er sprengkåt og på å elske med den man er glad i. For min del liker jeg en kjapp en av og til oxo.. : ) Me4n det er mye mer følser involvert når en elsker, det er ikke bare tut og kjør. Men man må være åpene for hverandre og stole på hverandre, føle seg trygge, ikke gjøre det fordi man må. Hvis hun er sån som du sier, burde du begynne forsiktig, og bare kose, berøre, kysse og kjærtegne i begynnelsen - ikke forvent deg full pakke de første gangene. Det er i hvert fall de beste rådene jeg kan gi etter egen erfaring, ingen liker å føle seg som en "puledokke" men elsket.. I hvert afll nær det blir intimt. Får håpe at hun gir etter etter hvert.. Lykke til, og husk: IKKE MAS!! *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Selv om jente18 under her sier at hun ikke kjenner seg igjen, er min erfaring det at unge jenter generellt har mindre sex-lyst enn de litt eldre. Det har jeg iallefall inntrykk av fra venninner og fra "eksperter" som sier at kvinners evne til å nyte sex bare øker med årene. Men det er jo selvsagt alltid individuelt. Når man er såpass ung, og hun var vel enda yngre da dere først hadde sex, er man ofte ikke helt klar, både fysisk og psykisk. Kan det hende at hun ikke var rede da dere startet med sex? Selv om hun var med på det kan det jo være at hun gjorde det for å tilfredstille deg? Det kan være en mulig grunn til hun har såpass "forstyrret" i forhold til sex idag. Noen vil kanskje si at det er egoistisk av deg å be om tilfredstillelse uten at "hun får noe." Men jeg vil egentlig gå så langt å si at jeg syns det er egoistisk av henne å nekte deg det! Ok, det hørtes kanskje litt bastant ut. Men det jeg mener er at når man går inn i et forhold er det under forutsetningen at dette skal være din venn og seksualpartner. Og selvsagt kan det komme perioder der en av partene har problemer med å oppfylle det seksuelle. Men da må man være interessert i å løse problemet sammen, iallefall snakke om det. Du har problemer i dette forholdet, og det skjønner jeg godt, og da syns jeg det bare skulle mangle at kjæresten din enten går med på å prøve å analysere problemet, eller går med på å la deg få dine behov dekket. Regner med at du selvsagt er mest interessert i det første. Jeg syns i det hele tatt at hennes unge alder kommer til syne ved denne umodne måten å håndtere vanskligheter på - ignorere dem. Dersom hun mener at forholdet er noe verdt å kjempe for burde hun virkelig legge seg i selen før du finner ut at du ikke gidder mer! Men obs! Husk på, uansett hvor hvor godt du mener du kjenner henne, at ved seksuellt avvikende adferd er det alltid en mulighet for at det har forekommet misbruk... Trø varsomt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Selv om jente18 under her sier at hun ikke kjenner seg igjen, er min erfaring det at unge jenter generellt har mindre sex-lyst enn de litt eldre. Det har jeg iallefall inntrykk av fra venninner og fra "eksperter" som sier at kvinners evne til å nyte sex bare øker med årene. Men det er jo selvsagt alltid individuelt. Når man er såpass ung, og hun var vel enda yngre da dere først hadde sex, er man ofte ikke helt klar, både fysisk og psykisk. Kan det hende at hun ikke var rede da dere startet med sex? Selv om hun var med på det kan det jo være at hun gjorde det for å tilfredstille deg? Det kan være en mulig grunn til hun har såpass "forstyrret" i forhold til sex idag. Noen vil kanskje si at det er egoistisk av deg å be om tilfredstillelse uten at "hun får noe." Men jeg vil egentlig gå så langt å si at jeg syns det er egoistisk av henne å nekte deg det! Ok, det hørtes kanskje litt bastant ut. Men det jeg mener er at når man går inn i et forhold er det under forutsetningen at dette skal være din venn og seksualpartner. Og selvsagt kan det komme perioder der en av partene har problemer med å oppfylle det seksuelle. Men da må man være interessert i å løse problemet sammen, iallefall snakke om det. Du har problemer i dette forholdet, og det skjønner jeg godt, og da syns jeg det bare skulle mangle at kjæresten din enten går med på å prøve å analysere problemet, eller går med på å la deg få dine behov dekket. Regner med at du selvsagt er mest interessert i det første. Jeg syns i det hele tatt at hennes unge alder kommer til syne ved denne umodne måten å håndtere vanskligheter på - ignorere dem. Dersom hun mener at forholdet er noe verdt å kjempe for burde hun virkelig legge seg i selen før du finner ut at du ikke gidder mer! Men obs! Husk på, uansett hvor hvor godt du mener du kjenner henne, at ved seksuellt avvikende adferd er det alltid en mulighet for at det har forekommet misbruk... Trø varsomt. Lykke til! Hei! Det med at yngre jenter har mindre lyst på sex er jeg uenig i! Jeg er ingen ekspert da, men ganske ung. Når jeg var 18 (ikke altfor lenge siden) var sex hobbyen min! Kunne ikke få nok, nå etter et langt forhold er jo sex viktig men ikke så et must 5 ganger i uka. Synes ikke jenta hans er egoist, men som du sa: går man inn i et forhod inkluderer det oxo sex. Det kan ligge andre årsaker bak dette som kanskje ikke kommer fram her. Men at hun burde være moden nok til å i hvert fall snakke om det og innse at det er et problem er jeg helt enig i. som sagt, alle har sine behov enten det er kjærlighet eller sex... Jeg har oxo snakket med en del venninner når vi var 18, og jeg har alri hørt fra noen av dem at sex var et problem, så jeg synes du trekker inn alderen litt for mye. Tror det er individueltsom du sa det kunne være. En på 30 kan ha samme problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Hei! Det med at yngre jenter har mindre lyst på sex er jeg uenig i! Jeg er ingen ekspert da, men ganske ung. Når jeg var 18 (ikke altfor lenge siden) var sex hobbyen min! Kunne ikke få nok, nå etter et langt forhold er jo sex viktig men ikke så et must 5 ganger i uka. Synes ikke jenta hans er egoist, men som du sa: går man inn i et forhod inkluderer det oxo sex. Det kan ligge andre årsaker bak dette som kanskje ikke kommer fram her. Men at hun burde være moden nok til å i hvert fall snakke om det og innse at det er et problem er jeg helt enig i. som sagt, alle har sine behov enten det er kjærlighet eller sex... Jeg har oxo snakket med en del venninner når vi var 18, og jeg har alri hørt fra noen av dem at sex var et problem, så jeg synes du trekker inn alderen litt for mye. Tror det er individueltsom du sa det kunne være. En på 30 kan ha samme problemet. Som du både du og jeg har nevnt nå er dette med alder og sexlyst individuelt, ja. Men sånn rent generellt tror jeg likevel at forskning vil vise at modnere kvinner har større sexlyst. Problemet er jo bare at det går andre veien med menn (sier de), så om de modne kvinnene FÅR mer sex er jo en annen sak ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Denrette? Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Fortsetter du å mase tviler jeg på at det blir noe på deg. Det er det dummeste du kan gjøre, selv om du sier at du "bare er sånn". DON'T BE! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leken kattepus Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Enig med Pricilla her. Ta deg tid, og ikke snakk det ihjel... Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkk Skrevet 15. desember 2000 Del Skrevet 15. desember 2000 Kan være enig med deg at det var lite sex til et så langt forhold. jeg har selv vært forlova i et år, og vi har sex i hvert fall annen hver dag, så lenge det ikke er mensensmerter osv. Men en ting kan jeg love deg: Mas er ike tingen og bruke mot en jente! Hvis typen min maser om at jeg skal runke han ol. gidder jeg i hvert fall ikke! Du må gjøre henne kåt.. ikke med mas. Begynn med vanlig kosing, kyssing (rolig), kyss henne på halsen, ta på henne, ikke gå ret nedi buksa og grav! Stryk henne på låret, innsiden av låret og forsiktig over musa sånn innimellom. Hold på en stund - jenter liker laaaaange forspill. ; ) Begynner hun å puste litt tyngre, kan du gå lit lengre. Sørg for at hun ligger behagelig og slapper av. Ikke krev så mye tilbake i begynnelsen, tenk på å tilfredsstille henne først og fremsyt - så får du sikkert tilbake! Kyss henne på magen, kle av henne rolig.. og så kan du kanskje fortsette lit nedover hvis hun liker det. Ta deg tid, er hovedsetningen her. Gjør du det bra (ikke at du har alt ansvaret, men du må gi henne mersmak) vil hun garantert komme tilbake for mer! Vis følser, ikke bare tøm og røm! Si at du elsker henne mens du beføler henne og kysser henne. Ikke bare bus ut med "kan du i hvert fall runke meg da..?" Det er det værste jeg veit i hvert fall! Når han ikke maser, så gjør jeg ting jeg veit han liker automatisk. Siden dere har vært sammen så lenge burde det ikke være noe problem å snakke om sex, da må du få henne til å bli mer åpen om emnet. Spør om hun synes det er deilig når du gjør ting osv. Da trenger hun ikke beskrive hva hun liker i første omgang, hun kan bare si ja eller MMMmm.. for den saks skyld. Vær tålmodig, alle har behov for nærhet og trygghet hos sin kjære, og ikke minst den nærheten som sex gir. Det er forskjellpå å ta seg en kjapp en fordi man er sprengkåt og på å elske med den man er glad i. For min del liker jeg en kjapp en av og til oxo.. : ) Me4n det er mye mer følser involvert når en elsker, det er ikke bare tut og kjør. Men man må være åpene for hverandre og stole på hverandre, føle seg trygge, ikke gjøre det fordi man må. Hvis hun er sån som du sier, burde du begynne forsiktig, og bare kose, berøre, kysse og kjærtegne i begynnelsen - ikke forvent deg full pakke de første gangene. Det er i hvert fall de beste rådene jeg kan gi etter egen erfaring, ingen liker å føle seg som en "puledokke" men elsket.. I hvert afll nær det blir intimt. Får håpe at hun gir etter etter hvert.. Lykke til, og husk: IKKE MAS!! *S* Takk for svar! Jeg tror nok ikke problemet har med forspill evnt. mangelen på det å gjøre. Har alltid hatt lange forspill, og da med fokus på at hun skal ha det godt. Problemet er at hun aldri tar initiativet til sex. Vi har som sagt vært sammen i 2 år og 7 måneder. Hun har i løpet av denne tiden aldri tatt initiativet til sex. Det er alltid jeg som har tatt initiativet til det. Første samleie hadde vi da vi hadde vært sammen i 2 år. Da var det faktisk hun som foreslo at vi skulle prøve det. Jeg har aldri mast på at hun skal runke meg. Har kommet med hint, men hun har som sagt aldri tatt initiativet til det. Det er ikke bare sex jeg savner heller. Hun ligger feks. ikke inntil meg når vi legger oss. Det synes hun er for varmt. Jeg elsker å ligge tett inntil den jeg elsker, føle hud mot hud. Som oftest blir jeg skjøvet unna når jeg prøver på det. Hun synes det er for varmt. Det har jeg snakket med henne om. Og etter det har hun av og til lagt seg inntil meg. Problemet er at jeg vil hun skal gjøre dette av seg selv. Hvis hun plutselig begynner å gjøre ting som hun ikke har gjort før, så kommer jeg bare til å føle at hun gjør det fordi jeg vil det og ikke fordi hun vil det selv. Den følelsen vil jeg ikke ha. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har jo ventet i 2 år og 7 måneder, men ingenting skjer... Hadde et kortvarig forhold før jeg ble sammen med henne. Det var mitt første forhold. Hun jeg da var sammen med hadde alltid lyst på sex. Det var nesten helt motsatt av sånn jeg har det nå. Men på grunn av flere omstendigheter så måtte vi gjøre det slutt. Jeg savner henne, og jeg har lagt det bak meg. Men det er jo ikke til å unngå at jeg tenker på hvordan jeg hadde det da. Når lengselen er som størst så tenker jeg på henne, og det gjør ikke saken bedre. Flere gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 15. desember 2000 Del Skrevet 15. desember 2000 Problemet er at hun er for ung til en alvorlig diskusjon om disse vanskelige tingene, dessverre. Det er selvsagt muligheter for at hun gradvis vil få mer trygghet på seg selv og dermed kunne bli orgastisk, men foreløpig lever hun i en slag seksuell tornerosesøvn. Jeg håper, for din skyld, at hun med årene blir mer seksuelt voksen og moden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente75 Skrevet 16. desember 2000 Del Skrevet 16. desember 2000 Jeg har det på samme måten med samboeren min som jeg har vært sammen med i 6 år, men her er det omvendt, og det er ikke alltid en hører om det! At det er gutten som ikke vil er ikke et alment kjent problem, og kanskje ikke akseptert enda, men du vet jo hvor frustrerende det erog hvordan jeg har det. Idag er det 3 uker siden vi hadde sex sist, og jeg holder på å bli sprø. Takker for råd dersom du/dere har det, for her er vi flere som trenger hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-62881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore76 Skrevet 19. desember 2000 Del Skrevet 19. desember 2000 Takk for svar! Jeg tror nok ikke problemet har med forspill evnt. mangelen på det å gjøre. Har alltid hatt lange forspill, og da med fokus på at hun skal ha det godt. Problemet er at hun aldri tar initiativet til sex. Vi har som sagt vært sammen i 2 år og 7 måneder. Hun har i løpet av denne tiden aldri tatt initiativet til sex. Det er alltid jeg som har tatt initiativet til det. Første samleie hadde vi da vi hadde vært sammen i 2 år. Da var det faktisk hun som foreslo at vi skulle prøve det. Jeg har aldri mast på at hun skal runke meg. Har kommet med hint, men hun har som sagt aldri tatt initiativet til det. Det er ikke bare sex jeg savner heller. Hun ligger feks. ikke inntil meg når vi legger oss. Det synes hun er for varmt. Jeg elsker å ligge tett inntil den jeg elsker, føle hud mot hud. Som oftest blir jeg skjøvet unna når jeg prøver på det. Hun synes det er for varmt. Det har jeg snakket med henne om. Og etter det har hun av og til lagt seg inntil meg. Problemet er at jeg vil hun skal gjøre dette av seg selv. Hvis hun plutselig begynner å gjøre ting som hun ikke har gjort før, så kommer jeg bare til å føle at hun gjør det fordi jeg vil det og ikke fordi hun vil det selv. Den følelsen vil jeg ikke ha. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har jo ventet i 2 år og 7 måneder, men ingenting skjer... Hadde et kortvarig forhold før jeg ble sammen med henne. Det var mitt første forhold. Hun jeg da var sammen med hadde alltid lyst på sex. Det var nesten helt motsatt av sånn jeg har det nå. Men på grunn av flere omstendigheter så måtte vi gjøre det slutt. Jeg savner henne, og jeg har lagt det bak meg. Men det er jo ikke til å unngå at jeg tenker på hvordan jeg hadde det da. Når lengselen er som størst så tenker jeg på henne, og det gjør ikke saken bedre. Flere gode råd? Slutt å pine deg selv. Det finnes mange flotte jenter det ute som har sexlyst! Tore 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12609-huff/#findComment-63783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.