Gjest gfhhf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over et halv år nå, og nå begynner jeg å tvile litt på forholdet. Vi bor et stykke fra hverandre og ses derfor stort sett bare i helger. Når vi ikke er sammen driver stadig hjernen min og jobber med å finne negative ting om han, ting sånn at jeg nesten føler at jeg har det bedre uten ham. Kan dette være for at jeg ikke skal savne ham? Når jeg ser ham blir jeg alltid glad, selv om jeg merker at den sterke forelskelsen som var før har gått mer over. Når jeg har vært med ham hele helgen vil jeg ikke dra fra ham, vi har det kjempefint sammen., og jeg kunne tenkt meg å bo sammen med ham. Men når jeg er alene tar jeg meg stadig i å tenke at jammen er det deilig å være alene også.. Hvorfor er det sånn? Jeg vil jo være med ham og flytte sammen med ham (vi har ikke snakket om det) men når jeg er alene overbeviser jeg meg selv om at jeg ikke vil det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126090-tvil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 høres ut som du holder på med å beskytte deg selv her ja, hadde dere pratet om å flytte sammen og vært enige om det og det føltes rett, så ville du nok følt annerledes om det. det er jo vanlig å like å være i sitt eget selskap også da, og det kan godt være at man bor hver for seg i flere år før man flytter sammen... og når du ikke har annet valg heller enn å være alene noen dager, så er det klart du har fått dine vaner og rutiner og tross alt innser at livet er ganske godt slik som du har det også. Er jo bare bra at du ikke depper da. Så får dere finne ut selv om dette er et forhold som kommer til å vare etterhvert, og om dere har en fremtid sammen. Kan jo være greit å lufte sånne spørsmål da, og finne ut om han en gang i fremtiden vil flytte med deg, eller om dere skal ha det sånn dere har det nå i all evighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126090-tvil/#findComment-766233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gfhhf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 høres ut som du holder på med å beskytte deg selv her ja, hadde dere pratet om å flytte sammen og vært enige om det og det føltes rett, så ville du nok følt annerledes om det. det er jo vanlig å like å være i sitt eget selskap også da, og det kan godt være at man bor hver for seg i flere år før man flytter sammen... og når du ikke har annet valg heller enn å være alene noen dager, så er det klart du har fått dine vaner og rutiner og tross alt innser at livet er ganske godt slik som du har det også. Er jo bare bra at du ikke depper da. Så får dere finne ut selv om dette er et forhold som kommer til å vare etterhvert, og om dere har en fremtid sammen. Kan jo være greit å lufte sånne spørsmål da, og finne ut om han en gang i fremtiden vil flytte med deg, eller om dere skal ha det sånn dere har det nå i all evighet. Jeg orker definitivt IKKE å bo hver for oss i flere år før vi flytter sammen. Vi er snart 30 begge to, med tidligere samboerskap bak oss. Jeg vil ikke dra ut tida, hvis det blir aktuelt med barn, bør jo det bli om ikke så altfor mange år osv.. føler at han ikke vil satse fullt ut på oss jeg siden vi ikke kan flytte sammen. Det hadde vært praktisk for ham også å flytte til meg siden han jobber ikke så langt fra der jeg bor. Han pendler en time frem og tilbake hver dag... Han snakker jo om at vi sikkert kommer til å få barn sammen, og at vi kanskje skal gifte oss.. men vi må da uansett ha bodd sammen en stund før noe sånt kan være aktuelt, men det snakker han altså aldri om... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126090-tvil/#findComment-766239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg orker definitivt IKKE å bo hver for oss i flere år før vi flytter sammen. Vi er snart 30 begge to, med tidligere samboerskap bak oss. Jeg vil ikke dra ut tida, hvis det blir aktuelt med barn, bør jo det bli om ikke så altfor mange år osv.. føler at han ikke vil satse fullt ut på oss jeg siden vi ikke kan flytte sammen. Det hadde vært praktisk for ham også å flytte til meg siden han jobber ikke så langt fra der jeg bor. Han pendler en time frem og tilbake hver dag... Han snakker jo om at vi sikkert kommer til å få barn sammen, og at vi kanskje skal gifte oss.. men vi må da uansett ha bodd sammen en stund før noe sånt kan være aktuelt, men det snakker han altså aldri om... Da er det jammen på tide å lufte dette temaet, spesielt om du har så dårlig tid, om han ikke vil flytte sammen med deg i nær fremtid, så spørs det nok om du ikke kaster bort tiden. Ta en skikkelig prat om dette når dere sees til helgen du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126090-tvil/#findComment-766397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.