Han nye Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Det er ganske mye å lese, men hadde satt veldig pris på om noen gjorde det Jeg er oppe i en vanskelig sitvasjon! Det har seg sånn at jeg har truffet en jente som er helt min type kjemien stemmer helt. Vi har truffet hverandre flere ganer i uken i ca 2.5 måned, vi har det kjempefint sammen og er begge forelsket, det har blitt mye kosing ognesten alt utenom sex, hun har overnattet flere ganger og. Men det er en ting som gjør det hele usikkert. Hun hadde kjæreste da vi treftes første gangen noe jeg har vist hele tiden, han bor i sverige og vi bor ikke langt fra hverandre i nærheten av oslo. Så etter en stund dro hun til sverige for å se åssen hun følte når hun var sammen med han. Da hun kom tilbake sa hun at det var meg hun ville ha, det sa hun også mens hun var i sverige. Hun gjorde det slutt med han, men sa hun ikke kunne bli sammen med meg enda, det er ikke noe hast sa hun og vi må bli bedre kjent. Det synes jeg var helt greit, og jeg lot henne få litt ro til å tenke og jobbe med hovedoppgaven som hun skal ha ferdig til jul (det var ikke sånn at jeg maste mye, og sånn er det ikke nå heller) Men det som nå har skjedd er at "exen" har sendt meldinger og ringt henne, og han har tydligvis sagt ting som har fått henne til å tvile på å gå fra han. Så nå er hun veldig opp og ned i humøret, noen ganger er alt bra og hun vil treffe meg, men plutselig er hun helt omvendt og ganske kald, når vi er sammen snakker vi om dette og hun blir alltid varmere og det virker som hun bestemmer seg for meg, men når det går noen dager snur det seg igjen og jeg må begynne på nytt med henne. Noe annet dere må vite er at hun er 24 år og jeg gutt 26 år. Hun har vært forlovet med han i 6 år og han er den eneste hun har ligget med. Og hun er en person som er veldig snill og omtenksom, vil at alle skal ha det bra, tror hun har veldig vanskelig for å bryte ut av rutine/trygge omgivelser/ta store avgjørelser. Hun sier hun tror ikke hun kan leve uten "exen" , det er nok fordi hun er redd noe nytt og har ikke lyst å miste "exen". Men det er meg hun er forelsket i, det vet jeg, for vi snakker om alt og hun er ærlig, alt jeg skriver HER har vi snakket om. En annen ting er at hvertfall en i familien(lille søstra) vil ikke at hun skal gå fra "exen" og prøver sikkert veldig å påvirke henne til å ikke gjøre det, hun sier hun ikke blir det, men det tror jeg ikke, (hun bor sammen med familien søstra og) Enda en ting er at store søstra har hatt et tøft forhold til samboeren sin utroskap og sånn men hun har likevel valgt å være sammen med han, så det gjør nok at hun godtar tøffe tider og ser på det som naturlig, og forelskelsen til meg går liksom over. Det virker som hun ikke følger følelsene sine, men følger heller "strømmen" (letteste vei). Og nok en ting er at forholdet dems ("exen" og henne) ikke var helt bra før jeg kom inn i bildet, han satset bare på seg selv og karriere og tok lite hensyn til hennes ønsker, men han fikk sjanser tidligere, for hun pratet med han om det. Men nå som det ble slutt så skulle plutselig han forandre seg helt og alt skulle bli bra. Enda en ting er at jeg i motsettning til henne har ikke hatt noe langt forhold, og det gjør henne usikker på om jeg klarer å være i et forhold, om jeg blir lei henne og sånn, men det vet jeg at vil fungere er bare det at jeg aldri tidligere har truffet en så bra jente eller at jeg har turt å gå inn i et forhold. Så det jeg lurer på er hvordan skal jeg få henne til å bli sammen med meg "velge meg" ? Åssen skal jeg gå fram? Vet hun vil ha meg, men hvordan skal hun tørre, eller tror dere jeg tar feil der? Hvis noe er uklart eller noe dere trenger vite så vær så snill å spør. Jeg har drømmedama her og vil gjøre alt får å få henne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Skjønner at du er utålmodig, men hopper hun i et nytt forhold med deg nå så vil hun dra på masse baggasje.. Når man går ut av langvarige forhold så bør man finne seg selv først, lære å stå på egne bein før man går inn i nytt forhold. Ut av ett og inn i nytt er aldri en god løsning.. Hvis hun vil gå fra han gjør hun det.. men du må gi henne tid og smøre deg med tålmodighet.. Kanskje dere bare burde date sånn av og til? Som sagt så trenger hun tid.. hun er tydligvis veldig usikker også. La hun finne ut avting selv uten å bli dratt til hver sin kant. Surt for deg men sånn er det... Er aldri lett når man forelsker seg i en som er i et forhold, på vei ut av et eller kommer fra ferskt brudd etter langt forhold. Du bør trekke deg unna og vente til henne kontaker deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-766241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Enig med Pricilla! Dette er en skikkelig smørje, og du risikerer at hun går tilbake til eksen, roter litt med eksen (hvis hun drar til Sverige), eller - dere blir sammen, men så har det skjedd så mye vondt i mellomtiden, at forholdet deres er ødelagt. En ting er sikkert - hvis du godtar å være med på denne overgangen, hvor hun ikke klarer å bestemme seg, kommer du til å blir såret uansett. Hold litt avstand, sånn at hun skjønner at hun må velge. Selvfølgelig risikerer du at hun går tilbake, men det risikerer du tydeligvis nå også! Vær snill, interessant, og om sjansen byr seg, ha sex. Det styrker båndene. Eksen er tydeligvis vinglete, så om du klarer å fremstå som en grepa, men allikevel spennende kar altså være deg selv, ikke en nikkedukke), tror jeg du har større sjanse. Må bare si til slutt at dette er en typisk situasjon man burde holde seg unna, men det hjelper vel ikke å si....? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-766295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Uff, dette vil du ikke rote det borti før hun har ordnet opp i dette. Gi henne tid og rom, er det deg hun vil ha, vil hun skjønne det og velge deg. Hun trenger å skrive oppgaven sin nå, og hun trenger å finne ut av ting med forloveden sin. Tror rett og slett du skal gi henne en "pause" jeg, la henne få ro til å finne ut av ting, vis at du er der for henne og respekterer og skjønner dette er vanskelig. Og så kan dere finne ut av ting dere to etter jul kanskje, at hun får tid frem til da? ville ikke hatt hverken sex eller klining før dette var i orden jeg da... en ting er jo å være forelsket, en annen ting er å vite hvem man vil dele resten av livet med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-766491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gi opp Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det finnes jo så mange søte jenter, hvorfor bruke så mye tid og energi på ei du ikke kan få? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-766500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det finnes jo så mange søte jenter, hvorfor bruke så mye tid og energi på ei du ikke kan få? For et latterlig dumt svar. Det hjelper lite om det finnes mange andre søte jenter så lenge det er denne jenta han er forelsket i og ønsker å være sammen med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-766777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Han nye Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Hei! Skjønner at du er utålmodig, men hopper hun i et nytt forhold med deg nå så vil hun dra på masse baggasje.. Når man går ut av langvarige forhold så bør man finne seg selv først, lære å stå på egne bein før man går inn i nytt forhold. Ut av ett og inn i nytt er aldri en god løsning.. Hvis hun vil gå fra han gjør hun det.. men du må gi henne tid og smøre deg med tålmodighet.. Kanskje dere bare burde date sånn av og til? Som sagt så trenger hun tid.. hun er tydligvis veldig usikker også. La hun finne ut avting selv uten å bli dratt til hver sin kant. Surt for deg men sånn er det... Er aldri lett når man forelsker seg i en som er i et forhold, på vei ut av et eller kommer fra ferskt brudd etter langt forhold. Du bør trekke deg unna og vente til henne kontaker deg.. Takk for alle svar! Vet ikke helt hva som skjer videre, men skal hvertfall være sammen med henne i morgen. Og etter det så skal vi ikke treffes før juletider, da kommer eksen hjem og skal prate med henne, så jeg må prøve å gjøre det beste ut av dagen og natta i morra, så skal hun få tid alene til å tenke. Har gjort mitt beste og skal fortsette med det ikke stort mer jeg kan gjøre. Uansett hva som skjer har jeg fått noe ut av greia. Vet hun er den rette, men får jeg henne ikke så overlever jeg nok det er vel flere der ute som ligner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-768376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
p4tommy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vær helt ærlig deg selv og vær ærlig med henne. Hun er sikkert skeptisk til og gå fra trygghet for og utforke, men det er jo det hun har gjort da. ved og gå fra han og lære deg og kjenne bedre før dere inngår i forhold. Syns hun virker som ei skikkelig dame som gjør ting veldig riktig. hun må få den tiden hun trenger og det er jo lov og smigre henne som han svensken gjør da. gled henne og få henne til og stole på deg og vær henne tro. Ikke mas, bare vær deg selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126091-kan-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelpe-meg/#findComment-769642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.