Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkes til slutt...

fingrene løp visst litt for her!

Hei

Mulig det er meg. Vi lykkes på 10.forsøk.

Resultat hvert forsøk: 1:neg 2;neg 3:Svangerskap utenfor livmor. 4: neg, 5:ikke innsetting, 6: neg, 7: neg, 8: neg. 9: pos.test, abort uke 7, 10: Den satt. Nå gravid i uke 27. Alle forsøk er gjennomført m/ICSI (jeg er frisk men mann har elendig sæd). Gode egg på alle forsøk utenom nr. 5. Vi har hatt forsøk på Ciconia, Maigaard og i Haugesund. De to siste i Haugesund. Det har vært en lang vei både psykisk, fysisk og økonomisk. Klarte bare ikke gi opp, og i februar kommer underet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126103-til/#findComment-766333
Del på andre sider

Gjest Uten nick

Hei

Mulig det er meg. Vi lykkes på 10.forsøk.

Resultat hvert forsøk: 1:neg 2;neg 3:Svangerskap utenfor livmor. 4: neg, 5:ikke innsetting, 6: neg, 7: neg, 8: neg. 9: pos.test, abort uke 7, 10: Den satt. Nå gravid i uke 27. Alle forsøk er gjennomført m/ICSI (jeg er frisk men mann har elendig sæd). Gode egg på alle forsøk utenom nr. 5. Vi har hatt forsøk på Ciconia, Maigaard og i Haugesund. De to siste i Haugesund. Det har vært en lang vei både psykisk, fysisk og økonomisk. Klarte bare ikke gi opp, og i februar kommer underet.

Oj, for en utrolig historie! Gratulerer så mye og lykke til med innspurten av svangerskapet.

Siden du har vært både på Ciconia og Maigaard, har du noen mening om hvem av dem som er best? Tror du det har noe å si for resultatet om man velger det ene eller andre?

Hilsen meg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126103-til/#findComment-766760
Del på andre sider

Gjest lykkes til slutt

Oj, for en utrolig historie! Gratulerer så mye og lykke til med innspurten av svangerskapet.

Siden du har vært både på Ciconia og Maigaard, har du noen mening om hvem av dem som er best? Tror du det har noe å si for resultatet om man velger det ene eller andre?

Hilsen meg igjen.

Hei igjen!

Holder en knapp på Maigaard. Ciconia har liksom blitt for store og mistet litt av det personlige. Da Maigaard gikk ut av Ciconia ble de beste folkene med han da han startet for seg selv. De to klinikkene har litt ulik praksis på bl.a.antall dager før tilbakesetting av egg. Maigaard bruker en dag ekstra til å vurdere eggene og skille ut de beste.

Tror de fleste er fornøyde med begge klinikkene.

Vi følte oss litt mer ivaretatt hos Maigaard, og det er en viktig del av rammen rundt forsøk.

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126103-til/#findComment-766848
Del på andre sider

Hei igjen!

Holder en knapp på Maigaard. Ciconia har liksom blitt for store og mistet litt av det personlige. Da Maigaard gikk ut av Ciconia ble de beste folkene med han da han startet for seg selv. De to klinikkene har litt ulik praksis på bl.a.antall dager før tilbakesetting av egg. Maigaard bruker en dag ekstra til å vurdere eggene og skille ut de beste.

Tror de fleste er fornøyde med begge klinikkene.

Vi følte oss litt mer ivaretatt hos Maigaard, og det er en viktig del av rammen rundt forsøk.

Lykke til !

Hei!

Jeg er vel "inhabil" siden jeg kun har vært hos Maigaard, men jeg synes de er helt unike!!! Må bare skryte av dem. De er omsorgsfulle, serviceinnstilte, og de har masse humor. Det er utrolig viktig i en slik situasjon...får deg til å slappe av :o)

Lykke til med valget :o)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126103-til/#findComment-767167
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er vel "inhabil" siden jeg kun har vært hos Maigaard, men jeg synes de er helt unike!!! Må bare skryte av dem. De er omsorgsfulle, serviceinnstilte, og de har masse humor. Det er utrolig viktig i en slik situasjon...får deg til å slappe av :o)

Lykke til med valget :o)

Hilsen fra

Og jeg "skriver under på den".

Maigaard er et sted man virkelig vil tilbake til. Etter at mine vidundere (som av og til tar knekken på meg, hehe) ble født har jeg tenkt på dem hver eneste dag!!! Og det i litt over ett år.

De er bare fantastiske der!

Men som et lite PS så har jeg ikke vært inne hos Cicconia....men bare kikket på det fine huset mens vi var på biltur, og fint koselig så det ut til å være.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126103-til/#findComment-767778
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...