Gå til innhold

oralsex og følelsen av å ikke være ren

Anbefalte innlegg

Gjest piamorten

Av og til føler jeg at jeg ikke er ren nok når kjæresten vil slikke meg. Redd det lukter pg smaker vondt. Han sier han skal slutte om det smaker vondt, men poenget er jo at jeg helst ikke vil at han skal kjenne det om det gjør det, altså la være i det hele tatt. Hvis han førstes kjenner det er det jo liksom "gjort".

Er jeg dum som sier sånt?

Som regel får han lov, og han har ikke sagt at det smaker vondt hittil så jeg er kanskje overforsiktig. Har vel kanskje hendt at han ikke har vært der nede så lenge, men det kan jo være andre årsaker..

Fortsetter under...

Gjest piamorten

Da har jeg et lite tips til deg!

Asan intimservietter! :)

Hvordan skulle det kunne hjelpe? Da kunne jeg jo liksågodt ha tuslet inn i dusjen eller vasket meg med klut.. vi snakker om spontan sex her da, uten forberedelser..

Hvordan skulle det kunne hjelpe? Da kunne jeg jo liksågodt ha tuslet inn i dusjen eller vasket meg med klut.. vi snakker om spontan sex her da, uten forberedelser..

Ok :P

Da gjelder det å gjøre noe med det psykologiske og det krever litt mer av deg.

om du hadde noe slikt på nattbordet så er det klart det ville hjulpet!

men altså, jeg innrømmer at jeg med årene også har begynt å føle meg bedre om jeg er nydusjet, og partneren også, så da har man stort sett oralsex når man er nydusjet... om man er så spontan er man vel dessuten ofte for opphisset til å bry seg om sånt. og stol på kjæresten din du, han holder ikke på så lenge om du smaker rart en dag. det trenger jo ikke ha noe med renslighet å gjøre. gutter smaker jo litt ulikt hver dag de også.

Annonse

Personlig synes jeg det skal smake litt av et kvinnekjønn. Ikke noe galt med å være nydusjet, men jeg foretrekker et ikke-nydusjet kjønn. Hvis man har normal renslighet og vasker seg med "normale intervaller", så er det normalt ikke noe ubehagelig ved lukten eller smaken.

"..................."

Gjest piamorten

om du hadde noe slikt på nattbordet så er det klart det ville hjulpet!

men altså, jeg innrømmer at jeg med årene også har begynt å føle meg bedre om jeg er nydusjet, og partneren også, så da har man stort sett oralsex når man er nydusjet... om man er så spontan er man vel dessuten ofte for opphisset til å bry seg om sånt. og stol på kjæresten din du, han holder ikke på så lenge om du smaker rart en dag. det trenger jo ikke ha noe med renslighet å gjøre. gutter smaker jo litt ulikt hver dag de også.

Hallo? fikk du med deg at det var for spontan sex? Da er neppe nattbordet i nærheten, og noe så avtennende som å begynne å tørke med våtservietter??

Hvis det ikke er så spontant er det ikke noe problem, da kan man jo bare ta en dusj først...

Typen min smaker likt HVER gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...