Gå til innhold

Mannen god/dårlig elsker

Anbefalte innlegg

En mann som ikke tør å vise sin "femenine" side eller er i "kontakt" med sin "femenine" side er faktisk en dårlig elsker!

Mens en mann som både tør å vise og har "kontakt" med sin "femenine" side er en god elsker!

Min erfaring er at de fleste kvinner trenger ømhet og ønsker ømhet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12613-mannen-godd%C3%A5rlig-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leken kattepus

Hvis du definerer "feminine" sider med å vise sine følelser og ømhet, er jeg helt enig. Men jeg tror det gjelder for begge kjønn. Både jeg og sambo liker ømhet, men det er deilig med litt hardhendt behandling en gang i blant også. Alt til sin tid...

Annonse

Fælt så negative dere er !

Er enig med Garf hvis jeg tolker han rett. Hvis han mener at en mannlig elsker må være i stand til å gi varme/nærhet/trygghet for være en god elsker, ja, så er jeg helt enig. Det sier ihvertfall kona og mine X-er.

Men man må også være i stand til å være litt "røff" av og til. Mange kvinner tenner nok på den litt røffe typen, men er vedkommende ikke i stand til også å vise varme, tror jeg de færreste kvinner satser på et langvarig forhold med vedkommende.

Vel, dette var litt synsing fra en mann. Håper jeg ikke er helt på jordet.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det tror jeg er helt riktig.Å kunne vise sin sammensatthet, at vi har noe av de feminine i oss, vi menn, og at kvinnen har noe av det maskuline. Det er spennende greier. Det har noe med aktivitet og passivitet å gjøre, oppfinnsomhet.

Å bytte roller er alltid spennende. Å kjøre det samme løp hele tiden blir kjedelig og tomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...