Gjest maxrebo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Litt vanskelig å velge overskrift men det får være. Jeg bare lurer litt på en liten sak, og vet ikke helt om jeg søker noe svar, kanskje bare noe fra andre for så å trekke konklusjon selv. Har nå vært sammen med min nåværende kjæreste i 3 år. Jeg er veldig glad i henne, og ser for meg resten av livet sammen med henne. Det jeg lurer litt på, og årsaken til at dette innlegget kommer akkurat her, er hennes tanker om og syn på seksualitet, både egen og vår felles. Hun sier selv at hun ikke har fantasier om noe som helst, seksuellt sett, ikke onanerer hun. Ikke har hun lyst til å foreslå noe nytt, ikke vil hun overraske meg o.l. Alt er opp til meg, og så får hun se om hun blir med på det, sier hun. Det er jo forsåvidt greit, men litt kjedelig at jeg må gjøre alt, om dere skjønner. Det skal legges til at hun har blitt med på det jeg har bidratt med hittil (bare enkle leketøy.), og er nok over snittet lysten - enn så rart det høres ut. Er det jeg som bedriver ønsketenkning når jeg synes dette høres rart ut? Det er jo en smule kjedelig, for det er jo grenser for hvor lenge det er spennende med misjonær og bakfra, ispedd litt oralsex nå og da. For noen år siden var jeg sammen med ei på 19 (min nåværende er 25), og hun var totalt motsatt. Pratet masse dirty, foreslo mye og var med på det meste. Folk er forskjellige, det forstår jeg, men har jeg virkelig vært så "uheldig" på dette feltet? Jeg har mange ganger prøvd å prate med henne om det, vi gjør aldri noe hun ikke vil, og jeg har aldri presset henne til noe som helst. På de fleste andre felt er jeg heldig med henne, så jeg kommer aldri til å forlate henne pga. dette, bare så det er sagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bedriv misjonær i ett år, så skal du se at hun kommer med forslag selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 sånn er kjæresten min også, på en måte iallfall, og jeg er jente og han er gutt... faktisk så synes jeg det er mer spennende med en kjæreste med litt mindre fantasier, enn med ham som absolutt skulle prøve alt hele tiden, alltid nytt og spennende... er jo deilig med ei som nyter "vanlig" sex også? og som er fornøyd slik som dere har det? Får hun orgasmer og slikt hver gang da? Ellers er det jo ikke sikkert hun har skikkelig glede av sex da. Det kan også tenkes at om du roer litt med dette, ikke maser veldig, og ikke finner på så mye sprøtt hele tiden, så blir plutselig hun nødt å ta initiativet, og så blir det kanskje mer spennende for henne også. Er noe med at når du vet du kan få sex når du vil og kjæresten alltid er klar, så blir det ikke like spennende, og man kan nesten likegodt vente til neste dag... Bare noe å tenke på... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bedriv misjonær i ett år, så skal du se at hun kommer med forslag selv nettopp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 sånn er kjæresten min også, på en måte iallfall, og jeg er jente og han er gutt... faktisk så synes jeg det er mer spennende med en kjæreste med litt mindre fantasier, enn med ham som absolutt skulle prøve alt hele tiden, alltid nytt og spennende... er jo deilig med ei som nyter "vanlig" sex også? og som er fornøyd slik som dere har det? Får hun orgasmer og slikt hver gang da? Ellers er det jo ikke sikkert hun har skikkelig glede av sex da. Det kan også tenkes at om du roer litt med dette, ikke maser veldig, og ikke finner på så mye sprøtt hele tiden, så blir plutselig hun nødt å ta initiativet, og så blir det kanskje mer spennende for henne også. Er noe med at når du vet du kan få sex når du vil og kjæresten alltid er klar, så blir det ikke like spennende, og man kan nesten likegodt vente til neste dag... Bare noe å tenke på... takk for svar! kanskje jeg formulerte meg litt feil - men, jeg tviler på at det kan oppfattes som masing når jeg har nevnt det maks 2 ganger på 3 år, og det er ikke ikke slik at vi skal være så utrolig innovative og finne på nye ting hele tiden, det er jeg helt enig i. men når vi har "utviklet" oss (om du skjønner) kanskje 1-2 ganger i løpet av disse 3 årene, så blir det kanskje litt ensporet. men, som sagt. det var ikke klaging, jeg bare undret litt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 takk for svar! kanskje jeg formulerte meg litt feil - men, jeg tviler på at det kan oppfattes som masing når jeg har nevnt det maks 2 ganger på 3 år, og det er ikke ikke slik at vi skal være så utrolig innovative og finne på nye ting hele tiden, det er jeg helt enig i. men når vi har "utviklet" oss (om du skjønner) kanskje 1-2 ganger i løpet av disse 3 årene, så blir det kanskje litt ensporet. men, som sagt. det var ikke klaging, jeg bare undret litt da er det vel ikke noe galt i at du tar initiativer litt? til et par nye ting? da er du vel ikke akkurat lei av å ta initiativet enda? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bedriv misjonær i ett år, så skal du se at hun kommer med forslag selv Dersom han bedriver misjonær i et år vil hun enten klage på han (kanskje her inne og få full forståelse og støtte av alle kvinnene her, med råd om å dumpe han, siden han er egoistisk i senga) eller forlate han. Det er heller ikke sikkert at hun vil gjøre noe som helst. Kanskje er hun fornøyd med kun misjonær. Kanskje vet hun ikke hva hun går glipp av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 da er det vel ikke noe galt i at du tar initiativer litt? til et par nye ting? da er du vel ikke akkurat lei av å ta initiativet enda? Han vil vel ikke mase. Synes du det er helt greit at hun på disse 3 årene ikke har tatt noen iniativ? Da hjelper det i alle fall ikke å bedrive misjonær i ett år. Hun kommer jo uansett ikke med noen iniativ. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Siden dere er så forskjellige; kanskje hun er redd for at hennes fantasier høres kjedelige ut for deg, også lar hun heller være å foreslå noe? Bare en tanke... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Han vil vel ikke mase. Synes du det er helt greit at hun på disse 3 årene ikke har tatt noen iniativ? Da hjelper det i alle fall ikke å bedrive misjonær i ett år. Hun kommer jo uansett ikke med noen iniativ. Om hun ikke tar initiativ til sex i det hele tatt, så er dette synd og veldig dumt ja, da burde de absolutt snakke om dette. Bare at hun tar initiativet til å kose litt med penis eksempel, eller kysse eller kle seg naken... men det kan jo være hun skulle ønske det ikke ble sex hver gang de koste litt da, og derfor er redd for å ta initiativ? Om hun derimot tar initiativ til sex, men ikke tar initiativ til nye stillinger og slikt, så synes jeg vel egentlig ikke dette er så ille da... men det spørs jo litt hva de har på reportoaret... Kanskje de kunne lese hot sex eller slikt sammen? Redd hun er veldig forknytt også, og kanskje ikke har glede av sex, ikke får noen tilfredstillelse av det... da burde hun kanskje komme hit og prate med oss? De må nok iallfall prate sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Om hun ikke tar initiativ til sex i det hele tatt, så er dette synd og veldig dumt ja, da burde de absolutt snakke om dette. Bare at hun tar initiativet til å kose litt med penis eksempel, eller kysse eller kle seg naken... men det kan jo være hun skulle ønske det ikke ble sex hver gang de koste litt da, og derfor er redd for å ta initiativ? Om hun derimot tar initiativ til sex, men ikke tar initiativ til nye stillinger og slikt, så synes jeg vel egentlig ikke dette er så ille da... men det spørs jo litt hva de har på reportoaret... Kanskje de kunne lese hot sex eller slikt sammen? Redd hun er veldig forknytt også, og kanskje ikke har glede av sex, ikke får noen tilfredstillelse av det... da burde hun kanskje komme hit og prate med oss? De må nok iallfall prate sammen. Takker for videre svar! Velger å svare her jeg, på alle innlegg. Det er ingen krise i forholdet, og jeg har det egentlig veldig bra. Det var bare et spørsmål om dette er "vanlig", og jeg føler ikke at noe er galt med henne. Jeg vet at hun nyter det, og hun kommer ogsaa hver gang, uten at det er noe krav fra noen av oss at hverken den ene eller andre MAA det. Jeg baade haaper og tror at hun sier fra om noe er galt. Har proevd aa gi henne den f0rste boka til Gro, men det virket ikke som var av interesse i det hele tatt, hverken aa lese den alene eller sammen. Jeg har jo etterhvert funnet meg til ro med at det er slik det er, og det gaar jo greit det, og jeg greier heldigvis ogsaa aa styre meg om det plutselig dukker opp noen som er totalt motsatt, og kanskje slik jeg 0nsker, sex ikke alt her i verden. Jeg godtar at hun er som hun er, selvf0lgelig. Hovedpoenget mitt bare en liten frykt for at jeg kommer til aa kjede meg hvis det skal fortsette slik i all fremtid, og at jeg aldri skal bli overrasket eller overrumplet paa noe sett og vis, men at alt skal gaa i rutine slik det er naa. Selvf0lgelig kan jeg bidra med mye, men hvis det kun er jeg som skal gj0re noe saa blir det litt ensidig, synes naa iallefall jeg. Man er to om det meste i et parforhold Er vel dette jeg er redd for, men det ser ikke ut som det gj0r henne noe. Vi faar se hvordan det gaar, tviler paa at det vil ende i noe katastrofe uansett hva som skulle skje 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Takker for videre svar! Velger å svare her jeg, på alle innlegg. Det er ingen krise i forholdet, og jeg har det egentlig veldig bra. Det var bare et spørsmål om dette er "vanlig", og jeg føler ikke at noe er galt med henne. Jeg vet at hun nyter det, og hun kommer ogsaa hver gang, uten at det er noe krav fra noen av oss at hverken den ene eller andre MAA det. Jeg baade haaper og tror at hun sier fra om noe er galt. Har proevd aa gi henne den f0rste boka til Gro, men det virket ikke som var av interesse i det hele tatt, hverken aa lese den alene eller sammen. Jeg har jo etterhvert funnet meg til ro med at det er slik det er, og det gaar jo greit det, og jeg greier heldigvis ogsaa aa styre meg om det plutselig dukker opp noen som er totalt motsatt, og kanskje slik jeg 0nsker, sex ikke alt her i verden. Jeg godtar at hun er som hun er, selvf0lgelig. Hovedpoenget mitt bare en liten frykt for at jeg kommer til aa kjede meg hvis det skal fortsette slik i all fremtid, og at jeg aldri skal bli overrasket eller overrumplet paa noe sett og vis, men at alt skal gaa i rutine slik det er naa. Selvf0lgelig kan jeg bidra med mye, men hvis det kun er jeg som skal gj0re noe saa blir det litt ensidig, synes naa iallefall jeg. Man er to om det meste i et parforhold Er vel dette jeg er redd for, men det ser ikke ut som det gj0r henne noe. Vi faar se hvordan det gaar, tviler paa at det vil ende i noe katastrofe uansett hva som skulle skje Lurer på om du burde fortalt henne akkurat dette jeg. Virker som du går og bærer på dette, og at det gnager litt. Kanskje ville det gå over litt om du fikk fortalt det til henne? jada, det er en fare for at hun da kanskje ville gjøre noe med det bare fordi du ber om det, men på sikt kan det jo hende det ville vært fint. At hun ville hatt det litt i bakhodet? Er jo litt pussig at hun helst vil at alt skal være på dine premisser også. Er det kanskje noe som ligger bak? Siden hun tydligvis nyter sex, (vi får håpe hun ikke faker), så kan det jo ikke være totalt mangel på interesse heller. Kanskje du rett og slett har skjemt henne bort? At hun nyter at du er mannen, at du bestemmer, at du tar initiativet? Og at hun bare kan ta imot, være med på leken og nyte det? Du kunne jo prøve å forklare at du skulle ønske at du kunne ha det på samme måten en gang i blant? For det er lett å bli bortskjemt om den ene tar initiativer ofte altså. Men det virker jo som på deg at om du ikke tar initiativet, så blir det ikke sex i det hele tatt. Er det virkelig slik? Har du prøvd? eller er du for utålmodig til å la det gå litt på hennes premisser også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan24 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er kanskje veldig mye lik jenta di men for meg er det et problem for jeg vil ikke være slik. Årsaken er rett og slett at jeg er for sjenert, at jeg er redd for å få et nei hvis jeg skulle prøve meg, er redd for å dumme meg ut, er redd for følelsen av å ikke være bra nok. Selv sier jeg aldri nei pga av jeg vet hvordan jeg selv ville reagere. Vi har vært sammen i to år nå og han var min første men jeg er fortsatt sjenert når det gjelder dette. Ikke redd for selve sexen men redd for å ta intiativ, hvis du skjønner.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Lurer på om du burde fortalt henne akkurat dette jeg. Virker som du går og bærer på dette, og at det gnager litt. Kanskje ville det gå over litt om du fikk fortalt det til henne? jada, det er en fare for at hun da kanskje ville gjøre noe med det bare fordi du ber om det, men på sikt kan det jo hende det ville vært fint. At hun ville hatt det litt i bakhodet? Er jo litt pussig at hun helst vil at alt skal være på dine premisser også. Er det kanskje noe som ligger bak? Siden hun tydligvis nyter sex, (vi får håpe hun ikke faker), så kan det jo ikke være totalt mangel på interesse heller. Kanskje du rett og slett har skjemt henne bort? At hun nyter at du er mannen, at du bestemmer, at du tar initiativet? Og at hun bare kan ta imot, være med på leken og nyte det? Du kunne jo prøve å forklare at du skulle ønske at du kunne ha det på samme måten en gang i blant? For det er lett å bli bortskjemt om den ene tar initiativer ofte altså. Men det virker jo som på deg at om du ikke tar initiativet, så blir det ikke sex i det hele tatt. Er det virkelig slik? Har du prøvd? eller er du for utålmodig til å la det gå litt på hennes premisser også? Hm.. Lurer på om jeg har kanskje overdramatisert det hele litt Det er ingen krise, så jeg skal nok overleve. Jeg vet at hun nyter, hvis ikke burde hun få Oscar på flekken. Det er nok i de fleste tilfeller jeg som tar initiativ, men det skjer nesten aldri at hun ikke blir med på leken, så det er ikke noe galt der. Vi får se hva som skjer, takker ellers for all hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er kanskje veldig mye lik jenta di men for meg er det et problem for jeg vil ikke være slik. Årsaken er rett og slett at jeg er for sjenert, at jeg er redd for å få et nei hvis jeg skulle prøve meg, er redd for å dumme meg ut, er redd for følelsen av å ikke være bra nok. Selv sier jeg aldri nei pga av jeg vet hvordan jeg selv ville reagere. Vi har vært sammen i to år nå og han var min første men jeg er fortsatt sjenert når det gjelder dette. Ikke redd for selve sexen men redd for å ta intiativ, hvis du skjønner.. Skjønner deg veldig godt, og ser for meg at det kanskje ikke er så gøy. Sikkert vanskelig for meg å gi noen råd også. Men du vil iallefall, jeg vet ikke helt hvordan det er med min kjære, hun sier liksom ikke noe og prater det vekk. Så om hun ikke vil eller ikke tørr.. Jeg har aldri sagt noe stygt om henne, aldri vært nedlatende eller sagt nei til noe som helst, så tviler på at det kan være frykt for min synsing som kan være årsaken. Men uansett, lykke til - du vil iallefall, og en gang blir det sikkert helt bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-766958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 For å være ærlig så tror jeg at du har vært "uheldig" med jenta. Mange kan desverre gå gjennom livet med et lite spennende sexliv uten å gjøre noe med det. Mange jenter (får snakke for mitt eget kjønn..) lar sexlivet stagnere uten å gjøre noe med det..og til slutt så blir det et ork der gutten alltid tar initiativ. Skjønner godt at det er utilfredsstillende for deg og desverre så er det ikke et ukjent problem skal man tro innlegg på disse forum (sex og samliv). Grunner kan være både sjenanse (redd for å virke "horete" om hun slipper seg løs), at sexlivet har gått inn i en vane med for lite forspill etc (som hun selvsagt burde ta tak i selv!) og det kan være en gjenspeiling av forholdet deres ellers. Hva du skal gjøre? Virkelig forklare for henne at det er et ønske fra din side at hun tar initiativ -kanskje hun vil gjøre noe med det. Spørre om hvorfor hun ikke ønsker forandring på eget initiativ etc. Bare noen forslag...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-767182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente jeg og Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 OK - jeg ligner nok på kjæresten din. Det er fordi jeg er sub, men altfor flau til å innrømme det. Mitt innerste håp er at jeg er så heldig at jeg treffer en dominerende mann, og at jeg kan nyte det uten å innrømme mitt eget avvik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-767229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 For å være ærlig så tror jeg at du har vært "uheldig" med jenta. Mange kan desverre gå gjennom livet med et lite spennende sexliv uten å gjøre noe med det. Mange jenter (får snakke for mitt eget kjønn..) lar sexlivet stagnere uten å gjøre noe med det..og til slutt så blir det et ork der gutten alltid tar initiativ. Skjønner godt at det er utilfredsstillende for deg og desverre så er det ikke et ukjent problem skal man tro innlegg på disse forum (sex og samliv). Grunner kan være både sjenanse (redd for å virke "horete" om hun slipper seg løs), at sexlivet har gått inn i en vane med for lite forspill etc (som hun selvsagt burde ta tak i selv!) og det kan være en gjenspeiling av forholdet deres ellers. Hva du skal gjøre? Virkelig forklare for henne at det er et ønske fra din side at hun tar initiativ -kanskje hun vil gjøre noe med det. Spørre om hvorfor hun ikke ønsker forandring på eget initiativ etc. Bare noen forslag...:-) du har mange gode poeng her. hun kan finne på å ta initiativ til selve sex'en, men det stopper liksom der, har vi kommet dit er resten opp til meg, både hva nye, uprøvde og allerede vaner gjelder. løsningen er sikkert ganske så enkel i form av å fortelle henne hva jeg virkelig mener, og at det på sikt kan "kjede" meg, uten å virke truende av den grunn. så får vi se 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-767443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur her Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Alle er ulike, og man må ta den andre som han/hun er.. Her i huset synes jeg vi skal ha sex oftere, mannen vil også det men gidder ikke.. (sliten etter jobb/vi har små barn og ikke så mye tid sammen alene). Jeg elsker mannen min, og prøver å godta at "slik har vi det". Ikke lett... Kanskje det blir litt mer variert hos dere etter hvert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-768224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maxrebo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Alle er ulike, og man må ta den andre som han/hun er.. Her i huset synes jeg vi skal ha sex oftere, mannen vil også det men gidder ikke.. (sliten etter jobb/vi har små barn og ikke så mye tid sammen alene). Jeg elsker mannen min, og prøver å godta at "slik har vi det". Ikke lett... Kanskje det blir litt mer variert hos dere etter hvert? jepp, jeg har ikke akkurat begravet det hele for godt. var bare ute etter å høre andres erfaringer/meninger, og det har jeg fått jeg har ikke noe å tjene på å, og vil ikke, mase. det er ikke så sabla viktig for meg å være så utrolig oppfinnsom og hele tiden finne på noe nytt. men sånn en gang i blant, det kan gjerne gå år mellom, eller en dag mellom, bare det blir LITT mer impulsivt enn i dag men som sagt, det ordner seg nok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126145-jenter/#findComment-768411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.