Gå til innhold

Ikke synd på henne!

Anbefalte innlegg

Kjenner henne ikke så godt, kollega. Hun fortalte meg i dag noe som visstnok ikke er en hemmelighet på jobben - hun er lei seg for at kjæresten gjennom 2 år har forlatt henne.

"Han var gift, skjønner du:" Jeg måpte, at han kunne være så jævlig. -"og du visste ingenting??" spurte jeg med store øyne. "Jo, jeg visste det hele tida jeg. Men nå er han tilbake hos kona. Sukk.."

Medlidenheten forsvant fort gitt, klarte bare såvidt å holde kjeft om hva jeg syntes om henne... Og reiste meg og gikk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126160-ikke-synd-p%C3%A5-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at hun var ute etter at noen skulle synes synd på henne da. Kanskje hun rett og slett var veldig lei seg fordi hun hadde mistet en hun var veldig glad i.

Når du sier at du ikke kjenner henne godt, så kan du vel heller ikke si noe om hvordan hun er eller tenker. Kanskje hadde de ikke rå sex ved hver anledning kona hans ikke var der. Kanskje hadde forholdet mer form av et nært vennskap der hun hadde rollen som hans sjelesørger. Kanskje gikk det ut av kontroll slik at det ble et kjærlighetsforhold ut av det. For det du vet kan det godt være at hun faktisk samtidig er i stand til å glede seg over at denne mannen har fått orden på livet sitt. Kanskje hadde hun så store samvittighetskvaler at hun selv bevisst eller ubevisst har oppfordret til at kontakten skulle brytes. Uansett årsak så er det forståelig at hun ble lei seg.

Det som er mindre forståelig er at du så tydelig fordømmer henne uten at du legger to pinner i kors for å prøve å finne ut hva som har skjedd. Enda verre blir det når det astedkommer et innlegg på DOL der du verbalt strekker hendene over hodet og ønsker å høste ros for det du gjorde.

Annonse

Klart det er synd på henne. Det er synd på alle som blir forlatt.

Men man bør vite at det er dumt å ha forhold til gifte menn, de er ikke til å stole på. En gang utro, alltid utro sier et ordtak. Stemmer kanskje ikke bestandig men er noe å tenke på når man møter en innpåsliten gift mann som forteller at kona ikke forstår ham. Ikke tro på de drittsekkene jenter! De bare lurer dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...