Gjest Glendy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 i går så begynnte vi igjen å krangle,sa i fra haugem med regninger gjør meg vondt i magen.Huset er hans,så han bet lånet selv, sier jeg yter med å ikke betale noen regninger som jeg gjør.Hus arb gjør jeg alene,må nesten mase på han for få hjelp.Min oppgave. Jeg som handler inn maten og lager den og ting til hygiene. Det er heller ikke gratis.Snart 2år siden så fikk jeg valget ta opp lån for noen regninger så hev han meg ut så jeg satt med det alene,nå for par mnd tok jeg opp et nytt lån. Då han mner jeg bet ikke noe.Så kommer dette her med at han hjelper venner,klassevenner,søsken og foreldre. Syns det er kjedelig med å fikse ting her hjemme. Jeg trenger hjelp til å få heng opp par tingen som ikke går alene. Har sagt i fra,men det er liksom ikke så nøye.Anekset står der må gjøres med hatt dette huset snart 7år. Brukt Pengene på hobbyn sin og aksjer. Nå har han ingenting. Jeg eier jo ikke noe men ønsker at ting skal bli ferdig her,har vel ikke noe rett å si noe kanskje,så lenge det ikke er mitt.Han blir fort sint når jeg tar opp ting og ber meg være rolig.Når skal jeg få lov til å ha meninger? Jeg får gjøre som han sier eller så kan jeg gå. Er det ikke noe jeg kan få hjelp til få han å skjønne noe at han har litt feil? Oppmerksomhet liksom han ser meg hele uka sier han,da trenger han ikke være så mye hjemme i helgene. Jeg jobber turnus dag og kveld og hver 3 helg. spiller kamp 1 gang i uka.Mener ikke at han skal holde meg i hånda heller da.Jeg begynner kl 7 og han 9 begge til 15.Er det mye å kreve at jeg er sliten eller? Kan noe komme med råd her? Hva jeg skal si til han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126186-krangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dette har nok gått alt for langt, og du skulle sagt ifra for lenge siden. Er et problem det der når den ene "eier" hjemmet tror jeg. Dere burde tatt en skikkelig samtale idet dere flyttet sammen og fordelt ansvar, snakket om forventninger og løst de økonomiske spørsmålene. Jeg synes du skulle betalt husleie til ham, slik at dere begge betalte for hjemmet deres, og at dere kunne samlet opp alle regninger til fellesutgifter og regnet på det hver måned hvem som hadde betalt hva, og hvem som lå under og kunne betale litt mer neste måned. Da hadde dere sluppet at begge gikk og følte de gjorde mest. Det samme med matlaging og oppvask og gressklipping. Dere kunne bestemt at begge gjorde likt, annenhver dag, den som lager mat slipper å vaske opp. Eller fordelt slik at den ene støvesugde og den andre vasket opp, om dere synes enkelte oppgaver er enklere. Nå er dere kommet i et vondt spor, og det vil ta tid å rydde opp i dette. Kanskje kan dere begynne litt i det små. Finn hva du synes er det største problemet, og finn en løsning på dette først. Og fortell ham at du føler at du bare er på besøk i hans hjem, og ikke føler at det er ditt hjem også. Håper dere finner en løsning på dette, selv om det har gått alt for langt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126186-krangel/#findComment-766838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
p4tommy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 tror det beste du kan si til han der er ha det jeg altså. Finn deg en som setter pris på deg og som får deg til og føle deg spesiel. Han er reint utakksom han karn din. Gå fran og la han heller trygle deg om og komme tilbake. Eller la alt være som det er. tror du ikke blir lykkelig av det men... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126186-krangel/#findComment-769622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.