Gå til innhold

Orker ikke å være jomfru i en alder av 30...

Anbefalte innlegg

Gjest Orker snart ikke mer...

Jeg har veldig store psykiske problemer som gjør at jeg holder meg unna andre mennesker. Jeg er ganske paranoid og stoler ikke på andre mennesker fordi jeg har blitt mobbet så mye. Jeg var veldig umoden i oppveksten så jeg fikk meg aldri kjæreste. Nå har sex, og det faktum at jeg er jomfru i en alder av 30 blitt en besettelse for meg. Det er det eneste jeg tenker på. Kan ikke egentlig tenke meg å betale for sex. Har prøvd SprayDate, men kommer liksom "ikke inn i hodet" på folk, jeg klarer ikke å skjønne dem. Jeg har så jævlig dårlig sjøltillit!

Har tenkt å ta kontakt med Lotus-Prosjektet når de har fått opp hjemmesiden sin.

Fortsetter under...

Er du dame eller mann?

Mann.

Tenkte alvorlig på å kastrere meg i dag. Faen at jeg ikke gjorde det før jeg ble dimmitert fra HV på grunn av epilepsi og hadde en AG3!

Jeg er seriøs! Jeg orker faen meg ikke mer!

Alisia1365380480

Har du søkt hjelp for problemene dine? På meg virker det som at problemene ligger såpass dypt, at å søke hjelp hos psykolog for å komme til bunns i dette, og for å bygge opp selvtilitten din, kan være den rette vegen å gå i første omgang? Hva med å melde seg på aktiviteter hvor du automatisk møter folk?

Andreas Baader

Mann.

Tenkte alvorlig på å kastrere meg i dag. Faen at jeg ikke gjorde det før jeg ble dimmitert fra HV på grunn av epilepsi og hadde en AG3!

Jeg er seriøs! Jeg orker faen meg ikke mer!

Å kastrere deg er det dummeste du finner på, da det bare fjerner evnen og ikke lysten.

Men hva er egentlig forskjellen mellom å kjøpe sex privat og at det offentlige bruker penger på det? Rent bortsett fra at da blir tilbudet likt for alle, vel og merke.

Gå å kjøp deg en hore! Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for det? Det er helt utrolig hva kvinnefronten har klart å stelle i stand. Faen ta dem!

Annonse

Å kastrere deg er det dummeste du finner på, da det bare fjerner evnen og ikke lysten.

Men hva er egentlig forskjellen mellom å kjøpe sex privat og at det offentlige bruker penger på det? Rent bortsett fra at da blir tilbudet likt for alle, vel og merke.

Gå å kjøp deg en hore! Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for det? Det er helt utrolig hva kvinnefronten har klart å stelle i stand. Faen ta dem!

Jeg hater prostitusjon fordi det er det jævligste jeg vet og huet mitt eksploderer når jeg er i nærheten av andre mennesker. Jeg skal selge leiligheten min og flytte til et øde sted snart fordi jeg er så f... i hodet.

Andreas Baader

Jeg hater prostitusjon fordi det er det jævligste jeg vet og huet mitt eksploderer når jeg er i nærheten av andre mennesker. Jeg skal selge leiligheten min og flytte til et øde sted snart fordi jeg er så f... i hodet.

Som jeg sa: FAEN ta kvinnefronten!

De ødelegger folk ved å få dem til å tro at prostitusjon er noe jævelig mannen utfører mot kvinnen.

Hva er det du har i mot prostitusjon? Du får ikke kjærlighet, men du får pult. Akkurat som om det hadde vært offentlige betalte sexarbeidere.

Som jeg sa: FAEN ta kvinnefronten!

De ødelegger folk ved å få dem til å tro at prostitusjon er noe jævelig mannen utfører mot kvinnen.

Hva er det du har i mot prostitusjon? Du får ikke kjærlighet, men du får pult. Akkurat som om det hadde vært offentlige betalte sexarbeidere.

Det er ikke bare kvinnefronten som har vist at prostitusjon er forjævlig!

Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med noen som er redd eller rusa.

Hei!

Først må du prøve å roe deg ned nå. Ro deg ned. Sett tingene i perspektiv. Du har ikke knulla. Neivel. Det er ingen katastrofe. Du er frisk, har tak over hodet, familie og venner, jobb / skole, interesser, ingen krig og sultkatastrofe i sikte...

Dernest synes jeg du kan tillate deg selv å være litt sånn komsi-komsa på byen. Du går vel ut og tar en øll med venner iblant?

Her kommer det snedige:

Single jenter går nemlig også ut og tar en øll med venninner.

En av disse single jentene har ikke noe imot et uforpliktende nypp.

Hvordan gå fram: Senk skuldrene (det synes ikke utenpå deg at du er jomfru), vær blid og åpen, smil, hold blikket pittelitt ekstra... du bare skjønner det hvis det er noe der...

Hjem til deg eller meg? Vel, da må du bare improvisere, det trenger ikke være så lurt å introdusere pule-tematikken eksplisitt. Rart med det, høres garantert bedre ut med 'nachspiel'?, 'et glass vin hjemme hos meg?', 'lyst til å ta en kaffe i morgen', 'lyst til å gå på tur i morgen'?. Mange muligheter.

La oss si at snøret er i bånn en lett fuktig lørdags kveld (pass endelig på å holde deg unna for mye alkohol, da kan det skje at lillemann ikke vil, ikke på vilkår).

Og så da? Hjemme og skitnervøs med ukjent jente... Sjenanse er ikke farlig, heller tvert om sjarmerende. Husk, hun vet ikke at fomling = uerfaren. Hun tror fomling = sjenert.

Ja, så er det bare å fomle i vei da, begynn med klininga, det er viktig. Hvem kler av hvem? Kanskje hun gjør det selv? Kanskje hun vil at du skal gjøre det? Ikke tenk på all verdens finesser, streit misjonær holder lenge. Støtt deg på hender, albuer eller legg deg helt nedpå, variere litt? Bakfra er sannsynligvis enda enklere å få til for en mann. Du kan rett og slett ikke gjøre feil ;-)

Hvis du også har tatt på kondom er det veldig bra.

Lykke til!

Gjest Kurt Kubein

Hei!

Først må du prøve å roe deg ned nå. Ro deg ned. Sett tingene i perspektiv. Du har ikke knulla. Neivel. Det er ingen katastrofe. Du er frisk, har tak over hodet, familie og venner, jobb / skole, interesser, ingen krig og sultkatastrofe i sikte...

Dernest synes jeg du kan tillate deg selv å være litt sånn komsi-komsa på byen. Du går vel ut og tar en øll med venner iblant?

Her kommer det snedige:

Hvordan gå fram: Senk skuldrene (det synes ikke utenpå deg at du er jomfru), vær blid og åpen, smil, hold blikket pittelitt ekstra... du bare skjønner det hvis det er noe der...

Hjem til deg eller meg? Vel, da må du bare improvisere, det trenger ikke være så lurt å introdusere pule-tematikken eksplisitt. Rart med det, høres garantert bedre ut med 'nachspiel'?, 'et glass vin hjemme hos meg?', 'lyst til å ta en kaffe i morgen', 'lyst til å gå på tur i morgen'?. Mange muligheter.

La oss si at snøret er i bånn en lett fuktig lørdags kveld (pass endelig på å holde deg unna for mye alkohol, da kan det skje at lillemann ikke vil, ikke på vilkår).

Og så da? Hjemme og skitnervøs med ukjent jente... Sjenanse er ikke farlig, heller tvert om sjarmerende. Husk, hun vet ikke at fomling = uerfaren. Hun tror fomling = sjenert.

Ja, så er det bare å fomle i vei da, begynn med klininga, det er viktig. Hvem kler av hvem? Kanskje hun gjør det selv? Kanskje hun vil at du skal gjøre det? Ikke tenk på all verdens finesser, streit misjonær holder lenge. Støtt deg på hender, albuer eller legg deg helt nedpå, variere litt? Bakfra er sannsynligvis enda enklere å få til for en mann. Du kan rett og slett ikke gjøre feil ;-)

Lykke til!

Du burde bli psykolog, favn. Hvordan går det med beinpress, forresten? Har lest litt i treningsforumet.

Hei!

Her kommer det snedige:

Lykke til!

Kan ikke drekke på grunn av de medisinene jeg tar og ute blant folk eksploderer huet mitt fordi jeg ikke takler steder der det er mye folk og mye bråk.

Har begynt å planlegge hvordan jeg skal kverke meg sjøl nå.

Gjest dame uten signatur

Kan ikke drekke på grunn av de medisinene jeg tar og ute blant folk eksploderer huet mitt fordi jeg ikke takler steder der det er mye folk og mye bråk.

Sikker på at å kverke seg er det som hjelper deg best?

Hvis ja, hvordan kan du være sikker på det?

Du er langt nede, og har vært det lenge?

Vil du ikke komme opp og se at livet er godt? DET GÅR AN! Tro meg.

Sex er forøvrig ikke alt. Når du kommer ovenpå, og livet går deg godt - igjen (?), så vil det være lettere å komme i kontakt med damer også.

Der er alltid noen der ute som passer for deg. Tro meg.

IKKE GI OPP, DU HAR MYE Å OPPLEVE I LIVET ENDA! - GODE TING! Tro meg.

Annonse

HEI!

Burde ikke første opplevelsen være med noen du er glad i??

Det gjør hele opplevelsen bedre.

Ikke gi opp, ting endrer seg hele tiden. For alt du vet så kan livet ditt være helt anneledes om 5 år!

Jeg syns du skall oppsøke profesjonell hjelp.

Det høres ut som du har det veldig vanskelig, det er for tungt å streve med alt alene.

Ønsker deg alt godt.

Andreas Baader

Hvorfor tror du alle prostituerte er redd eller rusa? Og hvorfor skulle dette i så fall være anderledes dersom de prostituerte var offentlig ansatte?

Beklager, det glapp litt der du sier at du har 'store psykiske problemer og holder deg unna andre mennesker'.

Velvel... da har du

selvsagt et atskillig større problem med det sosiale generelt enn hva sex angår.

Men selvfølgelig skal du uansett ikke 'kverke deg sjøl'. Det høres ikke det spor trivelig ut. Nei?

Det finnes mennesker som kan alt mulig rart i forhold til andre mennesker som sliter.

Begynn sånn: Fastlegen din. H*n er profesjonell og har vært borte i ufattelig mange livssituasjoner og ufattelig mange problemer, ikke bare blodtrykk og den slags. Du forteller om din sosiale angst, hvordan den lammer deg, at du er i dyp nød osv.osv.

Fastlegen ordner hastetime til psykolog / psykiater. Terapi. Her kan du prate, gråte, si alt du vil. Mange, mange ganger. Hjelper veldig, har jeg hørt.

I tillegg finnes det forskjellige slags små piller som får folk som sliter sosialt til å fungere alminnelig blant folk igjen. Ikke verdensmestre på podiet, men alminnelig bra blant alminnelige mennesker. Det holder det, ikke sant?

Legg også inn et innlegg på forum for Psykiatri. Der får du gode svar fra psykiateren og medmennesker i samme eller lignende situasjon som deg.

Sex'en... Som jeg sa, ro ned det der. Dette er overhodet ikke ditt største problem. Mange, mange mennesker har aldri seksuell omgang med andre mennesker. Livet rusler og går likevel.

Stable deg på bena først nå. Så får sexen komme etter hvert. Den kommer. Æresord.

Du burde bli psykolog, favn. Hvordan går det med beinpress, forresten? Har lest litt i treningsforumet.

Heisan!

Trener du, Kurt Kubein?

Beinpress, hmmm... har nok ikke trent siden i mai :-( Fryktelige greier.

Men dessforuten - jeg fant ut at knebøy var enda tøffere. Lille meg (52 kg) og stanga (20 kg?) sammen med gutta som pruster og peser, artig.

Psykolog? Næææ, er motstander av kosemetoden og tilhenger av handling (såfremt det ikke gjelder meg selv). Men det er visst NHD også?

Gjest ikke signatur

Mannen min ventet med sex til han møtte meg. Jeg synes du skal vente og ikke stresse med dette!! Ikke ha sex med en bare for å ha gjort det, det gjorde jeg. Angrer og det var ikke noe godt i det hele tatt! Vent.. bedre med en du er glad i. OG: ingen hast! Det er egentlig mange som venter, og mange som ønsket de ventet...

Gjest Kurt Kubein

Heisan!

Trener du, Kurt Kubein?

Beinpress, hmmm... har nok ikke trent siden i mai :-( Fryktelige greier.

Men dessforuten - jeg fant ut at knebøy var enda tøffere. Lille meg (52 kg) og stanga (20 kg?) sammen med gutta som pruster og peser, artig.

Psykolog? Næææ, er motstander av kosemetoden og tilhenger av handling (såfremt det ikke gjelder meg selv). Men det er visst NHD også?

Liker du å fiske?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...