Gå til innhold

Orker ikke å være jomfru i en alder av 30...

Anbefalte innlegg

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Skjønner at det gjør vondt når du ikke har debutert og at det oppleves som et savn. Fysisk og psykisk nærhet og aksept for hvem vi er, er en viktig del av vårt liv.

Det er ikke enkelt å komme inn i hodet på folk. Ofte er vi mennesker lite rause med å dele tanker, før vi har funnet ut at det meste kanskje stemmer. Det krever tid, åpenhet og tålmodighet, også fra deg. Mange opptrer nok på en litt "eplekjekk" måte når de treffer mennesker via nett. Men ikke gi opp letingen – kanskje plutselig en dag møter du noen som liker deg for den du er. Kanskje er det en som er i samme situasjonen som deg.

Mange, selv kvinner i 2003, er svært vare ved første møtet og blir ofte skremt dersom hovedmålsettingen er å ha sex. Mange reagerer derfor negativt dersom du virker litt desperat.

Du har ikke noen fra fortiden din som ikke har vært med i mobbegjengen, og som du føler er mer på bølgelengde enn andre som du kan ta kontakt med? Eller en interesse du kan ta utgangspunkt i for å treffe noen, som gjør at utgangspunktet ikke er seksualitet, men et mer nøytralt område der du kan vise fram dine positive sider i litt ufarlige omgivelser?

Mange ser nok på Lotus-prosjektet som en døråpner til sex. Slik jeg har oppfattet intensjonen og målgruppen lurer jeg likevel på om du kanskje ikke får være med. Det virker som om det er personer med fysisk utviklingshemming som eventuelt skal få hjelp fra prostituerte gjennom dette prosjektet. Men du kan sikkert ta kontakt med de som står bak prosjektet. De virker som flotte mennesker som kanskje også kan målbære behovet ditt.

Fortsetter under...

Gjest hilsen en kvinne

Selv om det er sjelden at folk er jomfruer når de er 30, er det ikke SÅ sjelden. Det kan også være tilfeldigheter i bildet, så som at man ikke har truffet noen der forelskelsen var gjensidig osv, eller at man feks har vært i veldig konsvervative kristne miljøer.

Jeg kjenner en gutt/mann som har vært i samme situasjon som deg - jomfru til han var 30. Han debuterte seksuelt for bare noen måneder siden. Jeg vet også at han kunne ønske seg å treffe ei jente å ha sex med av og til (uten å være kjærester). Han virker som en snill fyr. Kanskje du kunne være interessert i å snakke med ham? I tilfelle kan jeg kanskje formidle kontakt.

Uansett ønsker jeg deg lykke til videre!

[email protected]

Selv om det er sjelden at folk er jomfruer når de er 30, er det ikke SÅ sjelden. Det kan også være tilfeldigheter i bildet, så som at man ikke har truffet noen der forelskelsen var gjensidig osv, eller at man feks har vært i veldig konsvervative kristne miljøer.

Jeg kjenner en gutt/mann som har vært i samme situasjon som deg - jomfru til han var 30. Han debuterte seksuelt for bare noen måneder siden. Jeg vet også at han kunne ønske seg å treffe ei jente å ha sex med av og til (uten å være kjærester). Han virker som en snill fyr. Kanskje du kunne være interessert i å snakke med ham? I tilfelle kan jeg kanskje formidle kontakt.

[email protected]

Ja, dette var jo en smart måte å lure seg til et ligg på..

Gjest Orker snart ikke mer...

[email protected]

Sorry, jeg er mann!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...