Gå til innhold

Singel & 35

Anbefalte innlegg

Gjest Grynet68

Årene går, og jeg har enda ikke funnet drømmemannen. Etter et samboerskap for mange år siden, ser det ikke ut til å gå min vei. Nå er jeg blitt 35 og opplever stadig at single venninner og bekjente "forsvinner" inn i forhold, for så å bli gravide etter kun kort tid. Gamle venninner og kjente har jo etterhvert både større og flere barn, og er gjerne flyttet ut av byen.

Så sitter jeg her da, føler meg litt som "attgløyme" :) Komisk, jeg var vel langt mer populær da jeg var yngre - hos det annet kjønn - enn mange av de som i dag er (ihvertfall tilsynelatende) lykkelig etablert. Det er slitsomt stadig å skulle etablere nye relasjoner, slik at man har noen å nyte singellivets glade dager med. Jeg blir lite inkludert i parsfæren, både de gamle og nyetablerte.

Dette ble kanskje litt bittert - men jeg ønsker jo selv en familie - snart ... og jeg føler at jeg sørger nå, over at livet mitt har kommet litt skjevt ut, og absolutt ikke slik jeg ønsket. Selv om jeg kan trives godt i eget selskap og ha mange fine opplevelser.

Noen som har råd & erfaringer ... ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126235-singel-35/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 38 da jeg fant min drømmekvinne. Før det hadde jeg bare et kort samboerforhold for mange år siden å se tilbake på. I dag er jeg lykkeligere enn noen gang, og vi har det flott. Angret ikke på at jeg ventet.

Men du blir jo nødt til å være litt aktiv da....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126235-singel-35/#findComment-767151
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...