Gå til innhold

Jeg har endret mening :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og dessuten, så er det noe med at når tida går, og det vonde blir bedre, så oppdager man plutselig at merra fikk NØYAKTIG det hu fortjente....nemlig HAN!

Merra? Jeg kommer nok aldri til å omtale hans nye flamme som en merr. Hun er rett og slett ei kjempejente. :o)

Eksen har jeg nok tenkt og sagt mangt og meget om derimot.

Så synes jeg det er flott at du tar det slik du tar det nå (jeg hadde ikke klart det.. men det er bortkastet å krangle i det uendelige og være sure osv.).

Nemlig. :o) Dessuten har jeg lest så mange skrekkhistorier om vrange ekser her inne at det er til å bli kvalm av og jeg har ingen interesse av å bli en slik en selv!

Gjest meg igjen

Nemlig. :o) Dessuten har jeg lest så mange skrekkhistorier om vrange ekser her inne at det er til å bli kvalm av og jeg har ingen interesse av å bli en slik en selv!

Søskenbarnet mitt er gift med en fyr, og hans ex skaper stadig trøbbel og krangler mellom de to. Søskenbarnet mitt sin ex holder seg mer i bakgrunnen, og dermed krangler ikke søskenbarnet mitt og mannen hennes over noe der. Jeg synes det er flott om du tar det så bra, men husk at du ikke må lyve for deg selv! Har du det tøft en dag så har du lov til å være sint og lei deg..

Søskenbarnet mitt er gift med en fyr, og hans ex skaper stadig trøbbel og krangler mellom de to. Søskenbarnet mitt sin ex holder seg mer i bakgrunnen, og dermed krangler ikke søskenbarnet mitt og mannen hennes over noe der. Jeg synes det er flott om du tar det så bra, men husk at du ikke må lyve for deg selv! Har du det tøft en dag så har du lov til å være sint og lei deg..

Og sint og lei har jeg vært så det monner! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...