lenes90 Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 vedr graviditet? Jeg har brukt p-sprøyte i ca 9 mnd, jeg glemte å få resept på ny p-sprøyte, og det gikk 2 mnd før jeg fikk tatt ny, jeg har hørt at det kan ta alt fra 3 til 18 mnd før man kan bli gravid etter lengre bruk av p-sprøyte. Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid på de 2 mnd jeg ikke fikk tatt sprøyten. man mister jo mensen når man bruker denne typen prev, så jeg klarer ikke å regne ut etter mensen, men en del av symptomene av å være gravid føler jeg på meg. Noen som vet om dette kan være mulig? hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. desember 2000 Del Skrevet 15. desember 2000 Du kan teoretisk sett være gravid, så jeg vil anbefale deg å ta en graviditetstest før du setter ny sprøyte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.