Gå til innhold

Gravid på Ciconia?

Anbefalte innlegg

Gjest Uten nick

Takk til dere som svarte meg i tråden under her, ang.valget mellom Ciconia og Maigaard. Alle sammen anbefalte Maigaard framfor Ciconia, og nå blir jeg litt redd, for vi har nemlig bestilt på Ciconia. Kanskje vi har gjort noe dumt? Poenget er at jeg skal ha såkalt lavstimulering- IVF, dvs. IVF uten nedregulering først og bare meget lav hormondose. Og prisen på dette forsøket er 20.000 hos Maigaard og 14.000 hos Ciconia! Det avgjorde valget for oss, selv om jeg har lest så mange positive innlegg om M at jeg egentlig helst ville dit.

Er det noen her inne som har blitt gravide hos Ciconia i København? Eller som har noe positivt å si om dem....?!

Taknemmlig for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126375-gravid-p%C3%A5-ciconia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, ikke meningen å gjøre deg forvirret!!!

At vi var hos Maigaard vil ikke si at ikke Ciconia er bra!!!

Det har vært mange som har reist til Ciconia og mange har skrevet om det her inne. Noen har vært i Århus og noen København - tror (ja bare tror!!!!) valget mellom disse to "avdelingene" kanskje har med folks reisemåte å gjøre.

Dere har helt sikkert gjort et bra valg, det tviler jeg ikke på.

Dersom du bruker søk-funksjonen (oppe mot høyre) og skriver Ciconia får du frem mange innlegg. Jeg prøver å legge en link, men vet ikke om det blir ok:

http://search2.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=ciconia&type=0&forum=2&entries=100&x=21&y=10

Lykke til videre!!

Jeg vet ikke om man kan si noe om a tden ene er bedre enn den andre. ;0) Men Ciconia er i alle fall Danmarks eldste fertilitetsklinikk...vi skal dit snart vi og! Har vært der en gang alt og har bare positive ting å si.

Hei!

Ville bare si at Sats som pleide å vanke her på forumet (er innom bare av og til nå) ble gravid med tvillinger på Ciconia, København! Hun har bare godord å si om klinikken.

Kanskje hun leser her og forteller litt?

Lykke til!

Jeg kjenner kjempemange som har vært på Ciconia og har blitt gravide der. Og de som har vært der er like fornøyde som oss som har vært hos Maigaard. Jeg tror det bare er tilfeldig at du har fått svar fra flere Maigaard-pasienter enn Ciconia-pasienter.

Jeg tror dere kommer til å bli kjempefornøyde !

Lykke til !

Annonse

Vi ble gravide på Ciconia i København. Trengte heldigvis bare ett forsøk. Gullungen er snart to år, og vi nyter hver dag. Vi ble svært godt mottatt, og jeg er bare storfornøyd med hele prosessen. (det er kanskje ikke så rart siden resultatet er så bra) Lykke til. Hilsen en som var aktiv her for noen år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...