Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Jeg har ikke hørt om at folk liker å gjøre det i klærne sine, men det menes ikke at det er rart eller sært forde.

Så lenge du ikke generer noen eller ligger noen til byrde så gjør det slik du vil.

Det er du som må gå bløt, vaske klærne osv, så det får blir opp til deg.

Ikke bekymre deg om hvor mange det er som gjør det som deg.

Hilsen...

Hei.

Jeg har ikke hørt om at folk liker å gjøre det i klærne sine, men det menes ikke at det er rart eller sært forde.

Så lenge du ikke generer noen eller ligger noen til byrde så gjør det slik du vil.

Det er du som må gå bløt, vaske klærne osv, så det får blir opp til deg.

Ikke bekymre deg om hvor mange det er som gjør det som deg.

Hilsen...

Men hva får meg til å like å gjøre det da ?

Annonse

Men hva får meg til å like å gjøre det da ?

Det kan man vel kanskje ikke svare på, iallefall ikke vi "vanlige" mennesker. Betyr det meget for det å vite så må du kanskje spørre en sexolog eller noe i den duren.

Vi har alle forskjellige sexuelle preferenser og så lenge de ikke går utover andre på noe vis eller støter andre så kan det kalles normalt.

:)

Hilsen...

Gjest nymotens påfunn

Implisitt: du er ikke den type mann og ingen norske kvinner vil ha deg? Hva er galt med norske kvinner i dag, egentlig?

hei. jeg vet ikke. men det er klart: men som ikke bedriver det du gjør, er vel ikke de menn norske kvinner vil ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...