Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei... jeg er ei jente på 19 år som er kjæreste med en gutt på 21. vi har vert sammen i snart 7 mnd. i det siste har ikke alt vert like greit, for nå har vi flyttet til oslo, vi går på hver våres skole, og vi har fått hver våres nye vennekrets.det er jo helt greit egentlig, men han har i det siste vert ute med de nye vennene sine nesten hver kveld. og jeg er ikke inkludert i noe av det han gjør med dem.jeg skjønner jo det at han vil ha privatliv og egne venner, men hver kveld?

jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... jeg har prøvd å snakke med han om det, men det har ikke hjulpet. det har nesten blitt verre. fra å komme hjem midt på natta en gang i uka, kommer han hjem kl 1-2 istedet annenhver dag!jeg begynner å bli så forferdelig lei!

hva synes dere jeg skal gjøre? jeg er jo glad i han, så jeg har ikke lyst til at det skal bli slutt heller, men...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126427-%C3%A5-v%C3%A6re-eller-ikke-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikkert du liker å høre dette, men min umiddelbare tanke er at her er en ung mann på 21 år som har fått smaken på det søte liv.

Rådet jeg kan gi deg, som jeg gjerne ikke er noe flink til å følge selv, er rett og slett å gi faen. Vær ute med DINE studiekompiser, gå på trening. FÅ han til å se at DU ikke trenger han. Om han IKKE "våkner" da, så gjør han det aldri.

Det kan jo være han bare har en "periode" at om en stund vil alt "normalisere" seg. Dere er jo tross alt ikke så veldig gamle.

Ellers har du jo fått tips om å si klart ifra. Vel, du skrev du hadde snakket med han.Og ikke vet jeg om du har vært utydelig i beskjeden din. Noen vil gjerne ikke skjønne heller.

Er ikke sikkert du liker å høre dette, men min umiddelbare tanke er at her er en ung mann på 21 år som har fått smaken på det søte liv.

Rådet jeg kan gi deg, som jeg gjerne ikke er noe flink til å følge selv, er rett og slett å gi faen. Vær ute med DINE studiekompiser, gå på trening. FÅ han til å se at DU ikke trenger han. Om han IKKE "våkner" da, så gjør han det aldri.

Det kan jo være han bare har en "periode" at om en stund vil alt "normalisere" seg. Dere er jo tross alt ikke så veldig gamle.

Ellers har du jo fått tips om å si klart ifra. Vel, du skrev du hadde snakket med han.Og ikke vet jeg om du har vært utydelig i beskjeden din. Noen vil gjerne ikke skjønne heller.

Si det til han og krev litt av han. stikkern av da ern jo ikke verdt deg da. Hevn funker ikke. det skyver han bare fra deg. klartekst funker, hvis ikke så dump hele gjøken eller gi han tid og se om det går over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...