Gå til innhold

Han drar på hytta med eksen..

Anbefalte innlegg

Hun har ingen nei... Derfor er han ganske nøye på at hun ikke føler seg alene... Hele familien hennes bor i nord norge, og hun tilbringer mer tid med familien hans enn han gjør....

Ved å leke kjernefamilie 'for barnas skyld' gir han jo barna bøttevis med næring til at de konstant vil leve i håpet om at mamma og pappa skal ordne opp og at det skal bli som før.

Jeg ser at du er veldig ung i forhold til ham. Er du helt sikker på at han er den rette for deg?

Fortsetter under...

Gjest Villvin 83

Ved å leke kjernefamilie 'for barnas skyld' gir han jo barna bøttevis med næring til at de konstant vil leve i håpet om at mamma og pappa skal ordne opp og at det skal bli som før.

Jeg ser at du er veldig ung i forhold til ham. Er du helt sikker på at han er den rette for deg?

Har vært forelsket i ham i mange år, tok tid før det kunne bli noe seriøst, han var læreren min på videregående.. Kan ikke se for meg live3t uten ham... Miste barna helt også da... Det hadde blitt for tungt..

Gjest ikke under

Jeg reagerte litt tidligerei uka, da han aldri kom hjem etter å ha passet barna, han hadde sovnet på sofaen, og hun hadde ikke hjerte til å vekke ham da hun kom hjem, han sa det dagen etter, for han hadde skrudd av mobilen..

Han mente jeg svartmalte alt når jeg ble lei meg og engstelig... Redd for å være sånn sjalu kjerring, har ingen å snakke med liksom.. Takk for svarene deres, skulle ønske jeg turte å ta det opp med ham igjem...

Si meg.. hvorfor skrur han mobilen FØR han sovner på sofaen hennes.. tynn forklaring... ALTFOR tynn.. han ville nok ikke bli forstyrret i sengehalmen nei..

Har vært forelsket i ham i mange år, tok tid før det kunne bli noe seriøst, han var læreren min på videregående.. Kan ikke se for meg live3t uten ham... Miste barna helt også da... Det hadde blitt for tungt..

Javel, han er vant til å være en autoritet i forhold til deg.

Du må jobbe med deg selv og sette deg i respekt, si klart og tydelig fra.

_Ikke_ fokuser på barna og ikke la ham trille deg rundt hvis han snakker om hensynet til barna blabla. Dette handler om deres forhold og hvorvidt han skal oppføre seg.

Hvis han elsker deg, forstår han ditt syn og tar selvkritikk. Hvis han utnytter deg, vel... da er det greit å få det brakt på bane, ikke sant? Hvis han holder på med eks-en... fy for en dott.

Jeg synes forresten du skal betro deg til noen som står deg nær.

Lykke til :)

Gjest Kunihiko

Jeg var nok like dum og naiv som deg da jeg var 20 år, men etter hvert blir man mer selvsikker og finner seg ikke lenger i hva som helst. Man blir rett og slett litt mer kresen i valg av kjæreste.

Du finner deg nok en skikkelig mann en gang, en som bryr seg om deg og ikke holder deg for narr.

Gjest Kunihiko

Jeg var nok like dum og naiv som deg da jeg var 20 år, men etter hvert blir man mer selvsikker og finner seg ikke lenger i hva som helst. Man blir rett og slett litt mer kresen i valg av kjæreste.

Du finner deg nok en skikkelig mann en gang, en som bryr seg om deg og ikke holder deg for narr.

Og forresten, hva er han for slags fyr, når han er lærer og blir sammen med en av sine elever? Jeg trodde det var lover mot sånt. Atpåtil hadde han samboer og barn samtidig! Han har altså risikert samboerskapet og forholdet til barna for en flørt med en jentunge.

Annonse

Alisia1365380480

Hei frøken, her er det på tide å våkne. Han har ikke lov til å behandle deg slik.

Du er ikke ubegrunnet sjalu. Dette må du ta opp med ham så fort som mulig, hvis ikke kommer usikkerheten og sjalusien din til å gnage deg opp innvendig. Kan ikke være no særlig å være hjemme alene i helga, mens han er på tur med eksen, uten dekning på tlf...

Dersom det er noe mellom dem, må det være bedre du finner det ut så fort som mulig.

Hadde aldri funnet meg i dette. Det skulle vært deg, han og barna som drar på hytta, ikke ekxen. Hører ikke hjemme noen plass!

Ikke vent, ta det opp med ham så fort som mulig!

Lykke til:-)

Jeg hadde blitt mistenksom hadde jeg vært deg. Jeg er selv i den andre enden, dvs. jeg flytter ut nå i løpet av noen få uker.

Kunne aldri tenke meg å la ham overnatte hos meg, og i alle fall ikke under noen omstendighet dra på hyttetur med bare ham og ungene! Jeg liker hans nye flamme alt for godt til det. Har til og med litt vondt av henne alt nå mens jeg fremdeles deler tak over hodet med eksen (det er da også alt vi deler).

Jeg reagerte litt tidligerei uka, da han aldri kom hjem etter å ha passet barna, han hadde sovnet på sofaen, og hun hadde ikke hjerte til å vekke ham da hun kom hjem, han sa det dagen etter, for han hadde skrudd av mobilen..

Han mente jeg svartmalte alt når jeg ble lei meg og engstelig... Redd for å være sånn sjalu kjerring, har ingen å snakke med liksom.. Takk for svarene deres, skulle ønske jeg turte å ta det opp med ham igjem...

Jeg hadde ikke hatt det minste skrupler med å vekke ham om han hadde sovnet på min sofa etter å ha passet ungene en kveld. Jeg hadde ikke trodd ham i det hele tatt. Sorry, men sånn er det.

Nå skal det sies at verken jeg eller min eks har kjæreste..

Men jeg hadde ikke hatt noe problem med å reise på hyttetur, ferie, helgetur e.l med min eks og barna. Og det hadde overhodet ikke hatt noe med følelsene mine til han å gjøre. Det er ingen eller iallefall minimal sexuell dragning i mellom oss, så det ville vært det samme som å reise på yut med en venninne.

Vi har blitt kjempegode venner nå etter vi har flyttet fra hverandre og er sammen innimellom fordi vi liker å gjøre noe sammen med barna og for deres skyld.

Jeg skjønner selvsagt at du reagerer, men det kan jo hende at det ikke er noe å bekymre seg over.. Ta en prat med ekskona hans davel?

Gjest papirtiger

Hvis dette forholdet er seriøst, så er det naturlig at du tilbringer tid sammen med barna hans. Du er praktisk talt stemoren deres.

Men seriøst, 36? Er ikke det veldig gammelt? Jeg er snart 22, og grøsser av tanken på sex med en så gammel mann. (Forandrer det seg forhåpentligvis før jeg blir gammel selv ;))

Kanskje er det helt uskyldig, selv om jeg tviler meget sterkt på det, men det er likevel ikke akseptabelt. Når han nekter deg å være med bør alarmklokkene ringe.

At ahn bruker tid på barna er jo bare bra, men du burde være med.

Annonse

Du må ikke være redd for å ta opp ting med han - det skal da være likeverdig i et forhold. Kan ikke være redd for å snakke da.

• 3 måneder senere...

Er det en sammeligning med denne og neste tråden???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...