Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dæven, som jeg kjenner meg igjen!

Ingen fucker med mine systemer, ingen!;)

Jeg hadde ikke tillatt bruk av den store tallerken, og jeg har dessuten ting stående manisk ryddig i skapene, og aksepter kun innkjøp av glass partallvis. Sånne ting.

Men det var jævlig greit å føre høre sakens andre side:-o

(typen har resignert på sånt forlengst..)

Først da hører man hvor kontrollfreakaktige sånne oppheng er.

jeg er skuffet

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Dorthe

10

• Altman

7

• snilen

7

Hvis de presenterer et fullgodt alternativ, så gjerne for meg. Men min erfaring er at det gjør de ikke.

Min rydder&vasker rett og slett på en jævlig dårlig måte, som rett og slett ikke holder og så skylder han så på at jeg skal ha det så spesielt at jeg kan gjøre det selv.

Og mange med ham.

Hvor mange måter finnes det egentlig å vaske badegulvet på? Dass?

Ikke mange. En kan gjøre det mer eller mindre ordentelig. Og å gjøre det ordentelig er ikke hjernekirurgi akkurat.

Om jeg skal vaske bilen rtegner jeg med at de ikke holder at jeg prøver "og gjør så godt jeg kan" med jif og grønnsåpe. Jeg regner faktisk med at noen hadde INSISTERT på at jeg gjorde det skikkelig, og med riktig redskap.

Og det skjønner jeg jævlig godt.

"Hvor mange måter finnes det egentlig å vaske badegulvet på? Dass?"

Omtrent like mange som det finnes mennesker på jorda...

Problemet er bare at mange(som deg) ser ut til å tro at kun de har den rette metoden...

Problemet er bare at mange(som deg) ser ut til å tro at kun de har den rette metoden...

spiller jo ingen rolle så lenge det blir rent da, og ingen fliser ellerno blir ødelagt...

Annonse

laguna1365380434

Så du synes det er for mye forlangt å kreve et godt resultat?

Jeg personlig gir faen i innsats om det ikke blir bra nok gjort. Da kan han heller gjøre noe annet eller absolutt ingenting.

Som sagt, hvor vanskelig er det egentlig å gjøre ting ordentelig da?

Jeg misliker den tankegangen om at menn er så flinke og søte fordi de prøver at da kan man gi faen i selve resultatet.

Jeg gjør det langt heller selv, enn å måtte skryte av halvgjortjobb og dessuten gjøre det om igjen etterpå. Pokker heller.

Så du synes det er for mye forlangt å kreve et godt resultat?

Jeg personlig gir faen i innsats om det ikke blir bra nok gjort. Da kan han heller gjøre noe annet eller absolutt ingenting.

Som sagt, hvor vanskelig er det egentlig å gjøre ting ordentelig da?

Jeg misliker den tankegangen om at menn er så flinke og søte fordi de prøver at da kan man gi faen i selve resultatet.

Jeg gjør det langt heller selv, enn å måtte skryte av halvgjortjobb og dessuten gjøre det om igjen etterpå. Pokker heller.

Hva slags nek av en mann har du skaffet deg da som ikke får gjort slike ting ordentlig? Eller kanskje du har en lat mann som har funnet en veldig lett måte å lure seg unna på?

Selv tar jeg det som en absolutt selvfølge at andre enn meg kan gjøre slike elementære ting selv og det gjør de da også...

laguna1365380434

Hva slags nek av en mann har du skaffet deg da som ikke får gjort slike ting ordentlig? Eller kanskje du har en lat mann som har funnet en veldig lett måte å lure seg unna på?

Selv tar jeg det som en absolutt selvfølge at andre enn meg kan gjøre slike elementære ting selv og det gjør de da også...

Punkt b. Og det tror jeg gjelder ganske mange.

Særlig fordi de støttes av et kor med mødre og kjærringer som mener menn er søte om de forsøker å gjøre husarbeid, og at kvinner er onde når de forlanger en skikkelig jobb.

Jeg synes det er provoserende at kvinner ikke setter doringen OPP når de er ferdige på do

Okey, hvis dere slutter å pisse på porselensringen og vasker dassen sjøl, og ikke bare 1 g. i måneden under press så skal jeg vurdere å ikke irritere meg.

Okey, hvis dere slutter å pisse på porselensringen og vasker dassen sjøl, og ikke bare 1 g. i måneden under press så skal jeg vurdere å ikke irritere meg.

Jeg vasker dassen og pisser ikke på gulvet. Dvs. av og til gjør jeg det, men jeg rengjør alltid etter meg

Annonse

Punkt b. Og det tror jeg gjelder ganske mange.

Særlig fordi de støttes av et kor med mødre og kjærringer som mener menn er søte om de forsøker å gjøre husarbeid, og at kvinner er onde når de forlanger en skikkelig jobb.

Da er det jo bare å la han gjøre tingene og ikke kommentere hvordan det blir gjort. Og etterhvert som han skjønner at han ikke slipper unna vil han da (hvis han ikke er dum som et brød) begynne å gjøre det(neppe akkurat på din måte men...) skikkelig?

laguna1365380434

Da er det jo bare å la han gjøre tingene og ikke kommentere hvordan det blir gjort. Og etterhvert som han skjønner at han ikke slipper unna vil han da (hvis han ikke er dum som et brød) begynne å gjøre det(neppe akkurat på din måte men...) skikkelig?

Hvorfor skulle han gidde å gjøre det skikkelig om jeg ikke kommenterer at det som blir gjort før er dårlig?

Og ikke gidder jeg å drive spes.ped på voksne mannen heller.

Han får gjøre det ordentelig eller la være og tåle den kritikk som følger av det.

Det finnes faktisk ingen mellomting her. Og å "prøve" samtidig som man nekter og ta råd og pek, det gidder jeg faktisk ikke å høre på engang.

Er du jomfru *nysgjerrig*

*Hehe* Niks. Tvilling. Ganske typisk en også. Passer godt i et bibliotek da, liker å vite litt om alt, men bryr meg ikke så hardt om å vite mye om litt. Jeg har acendanten min i skillet mellom skorpionen og jomfruen tror jeg, kanskje det er derfor jeg faktisk kan være litt pertentlig?

*Hehe* Niks. Tvilling. Ganske typisk en også. Passer godt i et bibliotek da, liker å vite litt om alt, men bryr meg ikke så hardt om å vite mye om litt. Jeg har acendanten min i skillet mellom skorpionen og jomfruen tror jeg, kanskje det er derfor jeg faktisk kan være litt pertentlig?

Jeg er født mellom løven og jomfru, dvs jeg er jomfru og har masse system i sakene selv om det ser ut som kaos rundt meg. Og i hodet er det masse system :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...