Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Dorthe

10

• Altman

7

• snilen

7

Kjenner meg litt igjen med den situasjonen. Skulle ikke forundre meg om hun der var født i jomfruen. Men at dere greide og gjøre slutt over talerkenstørrelse. Ja ja. Sikkert viktig med manndommen din at DU Skal spise av det du vil. Hadde det kosta deg og spist av liten tro? LOL. Syns jeg ser dere krangle om tallerkene. Livet er lett og gjøre vanskelig vettu. Finn deg en tyr i stedet. Det har jeg, og hun... ja hun lar jeg aldri gå.

En ting til som ikke slår feil men det koster jo litt kanskje. HUSK AT DU ER MANN FOR XXXXXXXX. LA DAMA DRIVE HJEMME. så forsvinner problemet. Bare lukker øya jeg så kan hun sette ting der hun vil og trenger hun hjelp så spørrr a bare. gjennsidig respekt er lurt. Elsk henne og hun elsker deg. Livet er herlig dere :-)

Kjenner meg litt igjen med den situasjonen. Skulle ikke forundre meg om hun der var født i jomfruen. Men at dere greide og gjøre slutt over talerkenstørrelse. Ja ja. Sikkert viktig med manndommen din at DU Skal spise av det du vil. Hadde det kosta deg og spist av liten tro? LOL. Syns jeg ser dere krangle om tallerkene. Livet er lett og gjøre vanskelig vettu. Finn deg en tyr i stedet. Det har jeg, og hun... ja hun lar jeg aldri gå.

Ja, alt kan jo forklares i stjernetegner?

Herre gud.

Gjest papirtiger

Jeg synes det er provoserende at kvinner ikke setter doringen OPP når de er ferdige på do

Kompromisset er selvsagt å legge ned hele lokket. Da må begge løfte den opp :)

Ikke at jeg noengang har forstått hvorfor det er verre for oss kvinner å ta ned doringen enn det er for menn å ta opp doringen. Kanskje det kommer med alderen, rynker og doring-irritasjon :)

Annonse

Hvorfor skulle han gidde å gjøre det skikkelig om jeg ikke kommenterer at det som blir gjort før er dårlig?

Og ikke gidder jeg å drive spes.ped på voksne mannen heller.

Han får gjøre det ordentelig eller la være og tåle den kritikk som følger av det.

Det finnes faktisk ingen mellomting her. Og å "prøve" samtidig som man nekter og ta råd og pek, det gidder jeg faktisk ikke å høre på engang.

Mannen din har det jo som plommen i egget da, siden han slipper gjøre noe...

Hvorfor skal alt gjøres på kvinners vis? Mange menn klarer seg fint alene, de har det både rent og ryddig. Den dagen de flytter sammen med en kvinne må alt læres på nytt igjen fordi han ikke gjør det på hennes måte. Hvorfor skal kvinner definere hvordan husarbeidet skal gjøres?

Og finnes det to kvinner som har samme definisjon på dette?

Enig, for noe vaas! Det maa da finnes viktigere ting i livet enn rydding. Har aldri giddet aa irritere meg paa saant, og hadde blitt forbannet om noen hadde begynt aa mase paa meg pga en slik bagatell.Hennes problem om hun er sykelig opptatt av orden.Dette var nok to mennesker som ikke passet sammen.

Jeg har også ett par.... alt må være partall, og så teller jeg alt mulig mellom himmel og jord.

Visste du at tellemani faktisk er en psykologisk greie? Jeg tror det er en diagnose i alvorlige tilfeller.

Jeg orker ikke smuler på kjøkkengulvet og sorterer klesvasken nøye. Deilig å gå barbeint inne og å ha pene klær uten misfarging og nupper. Det er ikke nevrotisk, men jeg innrømmer at jeg er mer nøye enn andre jeg har bodd sammen med.

Jo, jeg er håpløs..:-o Jeg tilstår;)

Jeg kaster f.eks det ekstra glasset om vi knuser ett.. Det skal være PARTALL..! 2-4-6-8 osv. men aldr, aldri 5.. Sånt noe..

Dette skjønner ikke typen. Såklart, egentlig..

(men han har gitt opp, og lar meg herje fritt...)

Kanskje jeg er litt psyk på sånt. Huff, det så ikke bra ut skriftelig, det der..:-o

Men i all verden... Når skal du slutte med det der?

Gjest aiaiaiaia

Så du synes det er for mye forlangt å kreve et godt resultat?

Jeg personlig gir faen i innsats om det ikke blir bra nok gjort. Da kan han heller gjøre noe annet eller absolutt ingenting.

Som sagt, hvor vanskelig er det egentlig å gjøre ting ordentelig da?

Jeg misliker den tankegangen om at menn er så flinke og søte fordi de prøver at da kan man gi faen i selve resultatet.

Jeg gjør det langt heller selv, enn å måtte skryte av halvgjortjobb og dessuten gjøre det om igjen etterpå. Pokker heller.

Menn er såpass smarte at de har skjønt at noen kvinner er som deg. Hvis de bare later som de ikke greier å gjøre det slik du vil (noe som viser hvor vanskelig du er) så slipper de å gjøre det!!

Problemet er at noen kvinner er så dumme at de ikke forsrtår dette...

Annonse

Dæven, som jeg kjenner meg igjen!

Ingen fucker med mine systemer, ingen!;)

Jeg hadde ikke tillatt bruk av den store tallerken, og jeg har dessuten ting stående manisk ryddig i skapene, og aksepter kun innkjøp av glass partallvis. Sånne ting.

Men det var jævlig greit å føre høre sakens andre side:-o

(typen har resignert på sånt forlengst..)

Først da hører man hvor kontrollfreakaktige sånne oppheng er.

Seriøst, hadde du nekta ham å bruke den tallerknen han ville?? Hvorfor i himmelens navn? Og han er så dust at han går med på det??

Hvis de presenterer et fullgodt alternativ, så gjerne for meg. Men min erfaring er at det gjør de ikke.

Min rydder&vasker rett og slett på en jævlig dårlig måte, som rett og slett ikke holder og så skylder han så på at jeg skal ha det så spesielt at jeg kan gjøre det selv.

Og mange med ham.

Hvor mange måter finnes det egentlig å vaske badegulvet på? Dass?

Ikke mange. En kan gjøre det mer eller mindre ordentelig. Og å gjøre det ordentelig er ikke hjernekirurgi akkurat.

Om jeg skal vaske bilen rtegner jeg med at de ikke holder at jeg prøver "og gjør så godt jeg kan" med jif og grønnsåpe. Jeg regner faktisk med at noen hadde INSISTERT på at jeg gjorde det skikkelig, og med riktig redskap.

Og det skjønner jeg jævlig godt.

Hvorfor skal du definere hva som er bra nok?

Og så lenge du skal ha det på din måte så fraskriver du deg retten til å klage på at han ikke gjør noe.

Gjest janne martine

Got it all wrong;o)

Det kan aldri, aldri, ikke bare et par uker engang bo tre av noe som helst i mitt skap..

Og : Jeg kjefter dessuten om typen kjøper andre krydder enn de jeg mener vi bruker, fordi de ikke matcher glassene til de vi har fra før..:-o

Noen verrre kontrollfreaks der ute? Eller kan vi fastslå at jeg er dronningen over kjøkkenskapnevroser?;)

Herregud du burde legges inn, seriøst..

laguna1365380434

Seriøst, hadde du nekta ham å bruke den tallerknen han ville?? Hvorfor i himmelens navn? Og han er så dust at han går med på det??

Jepp, det ville jeg.. Fordi jeg er kjøkkenkontrollfreak..;)

Det plager meg veldig at noen lager uorden i systemet, selvom dette er aldri så ulogisk. Sånn er det bare.

Han finner seg i det, fordi han vet at slikt plager meg og fordi jeg har selvironi på det. Jeg lar også han være sær på sine små oppheng.

Han er da ikke interessert i å plage meg heller. Han er søt gutt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...