Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Dorthe

10

• Altman

7

• snilen

7

Uvaner man lenge har gått og ergret seg over hos den andre, kan plutselig gi slike utblåsninger. Når man synes man har vært grei og holdt kjeft lenge nok:-)

Mannen min spiser også brødskivene sine av de store tallerknene, hans blingser får ikke plass på en vanlig frokostasjett. Og dessuten har jeg aldri tenkt over at det skulle være noe galt i at han gjør det.

Vi har oppvaskmaskin, vi:-)

Visste du at tellemani faktisk er en psykologisk greie? Jeg tror det er en diagnose i alvorlige tilfeller.

Jeg orker ikke smuler på kjøkkengulvet og sorterer klesvasken nøye. Deilig å gå barbeint inne og å ha pene klær uten misfarging og nupper. Det er ikke nevrotisk, men jeg innrømmer at jeg er mer nøye enn andre jeg har bodd sammen med.

Tellingen min har gått så langt som til at jeg kan si hvor mange bokstaver et ord eller en setning inneholder i løpet av sekunder. Jeg er lyyyynrask til å telle :)

• 2 måneder senere...
Gjest Minniemi

Uvaner man lenge har gått og ergret seg over hos den andre, kan plutselig gi slike utblåsninger. Når man synes man har vært grei og holdt kjeft lenge nok:-)

Mannen min spiser også brødskivene sine av de store tallerknene, hans blingser får ikke plass på en vanlig frokostasjett. Og dessuten har jeg aldri tenkt over at det skulle være noe galt i at han gjør det.

Vi har oppvaskmaskin, vi:-)

Jeg er selv kvinne, men irriterer meg ofte ovet tankegangen til andre kvinner...

Hadde du vært typa mi kunne du tatt en bolle for den slags skyld...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...