Gå til innhold

Hva er det med oss menn/gutter...

Anbefalte innlegg

dette er noe jeg har tenkt en del på siden jeg og eksen min ble sammen igjen...

Vi menn/gutter stiller mange spørsmål som vi vil vite men som vi samtidig ikke vil vite...

F.eks: Hvordan var han? Var det godt? Var han større? Var han bedre? Hva gjorde dere? Åssen gjorde dere det?...etc etc...

Er det noen som vet hvorfor det er sånn eller er det bare jeg som er sånn..?

Tenker mye på hva hun hadde svart og om hun hadde være ærlig ovenfor meg...

Hvis det er noen som har noen synspunkter på dette eller har vært/er i samme situasjon så vil jeg gjerne ha noen tilbake meldinger på akkurat det. Og eventuelt hvordan man kan legge ting som har skjedd bag seg, så hadde det vært kjempe fint!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126553-hva-er-det-med-oss-menngutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av litt. Ikke tenk så mye sa min kone til meg. Alle gutter er vel innom den greia du er oppi nå med og lure på ting. Menn er sånn. Konkurranseinstinkt detta der. Stønner hun?? ja da er det godt. Tviler du om hun liker den sexen du gir be hnenne vise deg hva hun liker. Løs problemet før spørsmålet, og faker hun orgasmer, ja da er hun DUM

Sånn kan da jenter også være:)

Som jeg ser det er det i høyeste grad biologisk "forklarbart" :) Vi må ha andre for å overleve, vi må ha en annen for å få ført genene videre og ta best vare på avkommet, derfor blir det en trussel om noen er bedre for da kan vi bli forlatt!

Heldigvis har vi også fått en hjerne som kan brukes rasjonelt.

Det er nok ikke bare gutter som tenker sann men det beste er nok og ikke vite, hadde jeg visst hva som foregikk i tankene på samboeren min når det gjeder dette hadde jeg nok sprunget gråtene på dør. DEt var vanskelig for meg for han hadde hatt så mange partnere fra før men han var min første så han slapp ganske billig unna der...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...