Gjest god helg Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvordan gikk besøket, da? Håper du fikk en fin kveld:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126619-pricilla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei.. Bra og bra fru blom. De kom med faren som kjørte dem, han ble med opp. Faren og jeg har god kontakt nå. Broren og faren begynte å krangle, som alltid.. faren dro, men var blid mot oss. Så slang de seg ned i sofaen, dama hans tror tydliegvis vi er venner, men hun er usikker på meg merker jeg. Hun fortalte masse tull som garantert er løgn, uineressant tull... Jeg lagde pizza, samboern hjalp meg litt da. Hun satt bare å plukka i maten og spiste ingenting, så smilte hun falskt etterpå og sa "Tuuuuuuuuuusen takk for maten, det var kjempegodt".. : ( Brore er tydlig lei av henne, de slang dritt til hverandre i ett sett. Ikke en klem eller et kyss å se.. Så tok hun pleddet MITT som jeg alltid bruker... Jævla kjerringa. Så antok de at de skulle få ligge over, de hadde med seg masse pikkpakk, men ikke håndkler eller sengatøy.. Vi må vakse i vakseri og har mer enn nok med vårt tøy. Broren lå uten teppe på sofaen, hun hadde allerede kapra mitt.. Så jeg mener vi tydelig viste at vi ikke var hypp på overnattingsgjester. Vi har ikke gjesterom, og en to-seter og tre-seter og å ha to som ligger over da sier seg sjøl at blir vanskleig. Hadde nettopp vaske og sånn fredag før de kom, lørdag morgen var det like bomba hvis ikke verre. papir og dritt på bordet, de hadde spist nattmat uten å rydde opp, fulle askebegre, potetgull på hele teppet.... U name it! Jeg sto opp 11.30, da fikk ejg et klynk fra kråka om at vi sto opp så tidlig. Jeg hadde planer og sa i fra om det så her var det bare å pelle seg opp. Ikke hjalp til å å rydde en dritt, han hjalp til litt, mens kråka lå på sofaen. makan til tiltaksløs og lat kjerring har jeg aldri sett... broren har faktisk blitt ålreit, han rydda ut etter seg og var mer hjelpsom og hyggelig. hu kjerringa bare løy, lå på sofane og lata som det var hotell og dro uten å takke for mat eller seg... SISTE gang hun setter sine føtter her i hvert fall! Broren kan komme, men ikke ligge over, hun kan bare stikke til helvette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126619-pricilla/#findComment-770749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god helg Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei.. Bra og bra fru blom. De kom med faren som kjørte dem, han ble med opp. Faren og jeg har god kontakt nå. Broren og faren begynte å krangle, som alltid.. faren dro, men var blid mot oss. Så slang de seg ned i sofaen, dama hans tror tydliegvis vi er venner, men hun er usikker på meg merker jeg. Hun fortalte masse tull som garantert er løgn, uineressant tull... Jeg lagde pizza, samboern hjalp meg litt da. Hun satt bare å plukka i maten og spiste ingenting, så smilte hun falskt etterpå og sa "Tuuuuuuuuuusen takk for maten, det var kjempegodt".. : ( Brore er tydlig lei av henne, de slang dritt til hverandre i ett sett. Ikke en klem eller et kyss å se.. Så tok hun pleddet MITT som jeg alltid bruker... Jævla kjerringa. Så antok de at de skulle få ligge over, de hadde med seg masse pikkpakk, men ikke håndkler eller sengatøy.. Vi må vakse i vakseri og har mer enn nok med vårt tøy. Broren lå uten teppe på sofaen, hun hadde allerede kapra mitt.. Så jeg mener vi tydelig viste at vi ikke var hypp på overnattingsgjester. Vi har ikke gjesterom, og en to-seter og tre-seter og å ha to som ligger over da sier seg sjøl at blir vanskleig. Hadde nettopp vaske og sånn fredag før de kom, lørdag morgen var det like bomba hvis ikke verre. papir og dritt på bordet, de hadde spist nattmat uten å rydde opp, fulle askebegre, potetgull på hele teppet.... U name it! Jeg sto opp 11.30, da fikk ejg et klynk fra kråka om at vi sto opp så tidlig. Jeg hadde planer og sa i fra om det så her var det bare å pelle seg opp. Ikke hjalp til å å rydde en dritt, han hjalp til litt, mens kråka lå på sofaen. makan til tiltaksløs og lat kjerring har jeg aldri sett... broren har faktisk blitt ålreit, han rydda ut etter seg og var mer hjelpsom og hyggelig. hu kjerringa bare løy, lå på sofane og lata som det var hotell og dro uten å takke for mat eller seg... SISTE gang hun setter sine føtter her i hvert fall! Broren kan komme, men ikke ligge over, hun kan bare stikke til helvette... Jeg synes du skal si ifra; jeg hadde ikke tålt det der! Frekt. Og de kan ikke bare ta seg slik til rette, og kommentere at du er tidlig oppe når det er du som bor der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126619-pricilla/#findComment-771376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.