Gå til innhold

På vei ut av skapet

Anbefalte innlegg

Gjest Bulten i Bo

Jeg så et fascinerende syn her om dagen. Var en tur i staden, og rusla inne på Byporten, eller hva det heter. Imot meg kommer det gående en person som det er noe merkelig med proporsjonene på. Når vedkommende kommer litt nærmere ser jeg hvorfor. Han, det var en han, hadde på seg ei pinetrang skinnbukse, må ha vært damebukse, for det var ikke glidelås eller noenting foran. I tillegg hadde han ei svart, kort, ganske femi skinnjakke, pluss stresskoffert. På beina hadde han ikke akkurat damesko, men en slags mellomting, med en litt sånn høy, kraftig hæl. Så skulle en tru at dette kanskje var en kar som så litt femi ut, og som i tillegg hadde gjort litt ut av seg i forhold til hår og sminke og sånn. Men det var kanskje det som var mest fascinerende, for det var helt motsatt. Ca 50 år, rottetryne, bukkeskjegg, langt grått pistretete, fett og ustelt hår, med måne. Han så rett og slett skikkelig ustelt ut. Jeg blei så fascinert at jeg snudde meg og fulgte etter. Jeg er nok i ferd med å bli homo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126622-p%C3%A5-vei-ut-av-skapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bulten i Bo

Jammen; hvor langt fulgte du etter ham? Hvor forsvant vesenet?

Hvordan endte det?

Nja, ikke stort å melde. Han gikk inn på Kiwi og kjøpte seg en snickers. Han hadde overraskende mørk stemme. Så tenkte jeg: Helvedde heller! Og så gikk jeg og kjøpte Unplugged med Kiss istedet.

Nå er det fotball!

Kizza1365380506

Nja, ikke stort å melde. Han gikk inn på Kiwi og kjøpte seg en snickers. Han hadde overraskende mørk stemme. Så tenkte jeg: Helvedde heller! Og så gikk jeg og kjøpte Unplugged med Kiss istedet.

Nå er det fotball!

Virker som du har sansen for sleipe mannfolk ja.

Hehe...

Nå er det fotball!

For det første; Unplugged med Nirvana er mye råere enn den du nevnte. For det andre; Norge taper!

Annonse

Nå føler jeg at du er noe tøff i trynet!

Sist jeg møtte deg - på Sara Kafe - om du har glemt det, så stilte du opp i trange skinnbukser, langt fønet hår, sminke, og tar jeg ikke helt feil så hadde du lagt en agurk i buksa.

Vel, bare til informasjon siden vi snakker om halvhomofile menn! :)

*Nuss*

Gjest Bulten i Bo

For det første; Unplugged med Nirvana er mye råere enn den du nevnte. For det andre; Norge taper!

pøh... Nirvana... Dårlig garasjepunk. JEG synger bedre enn Kurt Cobain.

For det andre: Ja, det ser ikke bra ut. Hadde jeg vært lagleder ville det selvsagt vært en helt annen spirit, og helt andre typer utpå der.

Gjest Bulten i Bo

Nå føler jeg at du er noe tøff i trynet!

Sist jeg møtte deg - på Sara Kafe - om du har glemt det, så stilte du opp i trange skinnbukser, langt fønet hår, sminke, og tar jeg ikke helt feil så hadde du lagt en agurk i buksa.

Vel, bare til informasjon siden vi snakker om halvhomofile menn! :)

*Nuss*

Eh, eh, eh, eh... Såvidt jeg husker tar du rimelig feil. Grov dongeri, flanellsskjorte - type hardt kroppsarbe, og undertøy som ikke var bytta på ei uke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...