Gå til innhold

Større penis ved hjelp av piller??

Anbefalte innlegg

Gjest pondusen

Hei er en gutt på 24 år som har en penis på 17 cm.

Er fornøyd me det men er jo kjekt med litt lenger.

Såg på nettet her en dag noe som het Vp-rx formula på denne siden: www.penismedical.com.

Går det virkelig an å få større penis ved hjelp av noen piller??

Eller er det bare tull heile greiene??

Håper på svar....

Hilsen 17cm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126658-st%C3%B8rre-penis-ved-hjelp-av-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, da... Hvor lang tror du egentlig skjeden hos en kvinne er? Det er DRITVONDT når penis stanger mot livmorhalsen. Synes snabben din høres mer enn lang nok ut, jeg. Keep up the good work!

skjeden til min samboer er ca 17-18 cm lang. passer med andre ord perfekt til meg ;-)

17 cm?! Er du klar over at du når i bunnen av jenta allerede? Har du tenkt til å perforere jentene eller? ;-P

Hvis du skal gjøre noe mer så bli heller flinkere med hvordan du bruker den.. DET er mye mer interessant for oss jenter og man kan alltid lære noe nytt!

:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...