Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ikke vært her inne på en lang stund. Men jeg har altså fått en gutt, han kom til verden 28. oktober. Han kom etter 5 IVF forsøk og flere aborter. Det gikk altså bra til slutt. Kan nesten ikke tro at det er sant.

Skrevet

Hei på deg!

GRATTIS!!!

ja,dette var deg vel undt.

Kos deg alt du kan.

Skrevet

Kjære Gaupe!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så mye med gutten!

Ja, er det ikke en helt utrolig fantastisk opplevelse å bli MAMMA? Jeg var så heldig at jeg fikk oppleve det for 7 mnd. siden! :o)

Kos deg masse med gutten din :o)

Klem fra

Skrevet

GRATULRER så mye. Og lykke til videre.

Vi er igang med vårt første forsøk.. er spent..

Good luck!

Klems

Skrevet

GRATULRER så mye. Og lykke til videre.

Vi er igang med vårt første forsøk.. er spent..

Good luck!

Klems

gratulerer så mye med gutten!! hilsen

Skrevet

GRATULERER !!

Så bra! Nyt dagene og kos deg masse mid gullgutten. Dette må føles helt fantastisk.

Skrevet

GRATULERER !!

Så bra! Nyt dagene og kos deg masse mid gullgutten. Dette må føles helt fantastisk.

Lenge siden jeg har vært her inne. Så godt med sånne gladnyheter, det var den første tråden jeg så.

Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye Gaupe med gutten!!!

Kos dere masse videre, og ta vare på hvert sekund. Det går så altfor fort :o)))

Grattis fra

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper det blir flere av oss som opplever dette veldig snart. Selv ble jeg mamma den 2 oktober i år, han er 6 uker.

Lykke til.

Skrevet

Gratulerer Gaupe! Premien er ufattelig stor når man greier å holde ut alle de forsøkene som må til :-)

KOS DERE!

Klem fra nybakt guttemamma 17/10

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...