Gå til innhold

Agurk

Gjest skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Gjest skal, skal ikke
Skrevet

Hei

Litt perverst dette her. Men er det noen som har kjørt en agurk oppi fitta? Bare lurer. Har jo hørt om de som har brukt gulerøtter og de har brukket inni. Er det noen fare med agurk er vel mitt spørsmål.

Skrevet

Nei, jeg tror nok du kan være trygg. Det er neppe noen fare for at den f.eks skal brekke, med mindre du tar helt av :-)

"....................."

Gjest carambaa
Skrevet

Er det pga utseende, eller er det fordi den er billig? Kan skaffe deg en billig vibrator som ser ut som en agurk...eller banan..

Skrevet

Ta på en kondom for sikkerhets skyld da vel. Litt kjipt å måtte dra til lege for at du har agurksalat oppi f...

Skrevet

Ta på en kondom for sikkerhets skyld da vel. Litt kjipt å måtte dra til lege for at du har agurksalat oppi f...

Er det derfor det lukter og smaker rart av enkelte jenter der nede?

Skrevet

Er det derfor det lukter og smaker rart av enkelte jenter der nede?

Lukter og smaker det agurk eller spekepølse så kan det hende du har rett i dine antagelser, ja :)

Gjest ikke sign
Skrevet

Hvorfor skal du prøve det? Er det noe godt da? Det er jo klitoris som skal stimuleres.. og den er utenpå.

Gjest ikke sign
Skrevet

Nei, jeg tror nok du kan være trygg. Det er neppe noen fare for at den f.eks skal brekke, med mindre du tar helt av :-)

"....................."

Men hva er nå vitsen, spør jeg...

Skrevet

Men hva er nå vitsen, spør jeg...

Vitsen med å stappe en agurk opp i musa eller rompa? Tja...omtrent samme vitsen som å bruke en dildo, som igjen er en "simulering" av en pikk :-)

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...