snilen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Da burde det holdt for meg å holde rundt samboeren min også, selv om jeg neppe kan kalles ung lenger. Det er jo bare smøremiddel, ikke utløsning det er snakk om her. er jo snakk om utløsning etterhvert også da, litt for fort og ukontrollert. noen dråper kan det jo komme nårsomhelst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/page/2/#findComment-772066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fortsatt tusen takk for kjempe gode svar!! Har akkuratt kommet hjem fra dama, der skjedde det noe nytt, VELDIG dumt, deilig, og latterlig. Vi driver å klår på hverandre med buksene på resten av. Som vanlig kommer det ut mens vi holder på, merker det ik, men kjenner at det blir litt vått.. Så fingrer jeg hu, men fortsatt med buksa på. Og etter at jeg har fingret henne en stund vil hu nedi nuksa på meg(der hvor det er vått) jeg sier jeg bare må sjekke no først, tar vekk litt "slim" med henda og bare tørker det på sengeklær'ne hennes uten at hu merker meg(latterlig dumt).. Så drar jeg den ut, later som jeg tar spytt på den bare fordi hu ik skal tro det er no annet og runker meg litt.. Og etter litt så kjenner jeg det, det er på vei! Jeg bare tar vekk fingrene hennes fort, holder rundt penisen og kniper igjen, FOR DET HAR KOMMET. Jeg går bare fort ut av senga og sier jeg må sjekke no, jeg står med ryggen til og der står jeg med masse sperm i hånda og i buksa(FY FAEN). Så sier jeg bare at jeg må hjem fordi jeg skal øve til en prøve(noe som jeg faktisk skulle) men jeg hadde jo tenkt til å være der litt lenger, men kunne selvfølgelig ik det. Jeg bare tørket av meg på buksa og på bokser'n. Og gikk ut. Når jeg kom hjem og gikk rett inn på badet var det det største klisseriet jeg noen gang har sett!! DETTA VAR SÅ PINLIG!! Heldigvis så merket ik henne no, men neste gang kan det gå ennå mer galt!! Alle som leser dette sitter nok i stolen og ler seg i hjæl(som selvfølgelig ik er rart). Noen som har noen gode råd, kommentarer om dette?? Hei igjen. Du...du er ung, veldig ung, og du har ikke lært å kontrollere kroppen din ennå. La det være sakt at det er det ikke alle i voksen alder som har heller Det du snakker om er veldig vanlig, men alderen din og uerfarenheten gjør at du ikke takler det veldig bra. Jeg tror du vil ha best av å være ærlig med henne...hun er vel også ung og blir kanskje riktig så sjarmert av at typen hennes kommer bare av å kose med henne Det fine med din ungdommelighet er at man veldig ofte da kommer godt igjen under samleiet også...og da er det positive at har du kommet en gang drøyer det nok litt før neste gang...ergo...godt i lengre tid for dere begge. Du kan uansett trene litt på "problemet" ditt...ta søkeknappen over her og søk på for tidlig utløsning, da kommer opp mange tips og treningsmetoder til å "holde lenger". Men du...du er faktisk ikke unik altså...vi har alle vært unge en gang med et ukontrollert men spennende "sexliv". Så godta det, og godta deg selv. Trening gjør mester og du må tillate deg å feile en og annen gang. Vær ærlig, se det positive i dette og ta ting med humør og humor. Lykke til. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/page/2/#findComment-772458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei igjen. Du...du er ung, veldig ung, og du har ikke lært å kontrollere kroppen din ennå. La det være sakt at det er det ikke alle i voksen alder som har heller Det du snakker om er veldig vanlig, men alderen din og uerfarenheten gjør at du ikke takler det veldig bra. Jeg tror du vil ha best av å være ærlig med henne...hun er vel også ung og blir kanskje riktig så sjarmert av at typen hennes kommer bare av å kose med henne Det fine med din ungdommelighet er at man veldig ofte da kommer godt igjen under samleiet også...og da er det positive at har du kommet en gang drøyer det nok litt før neste gang...ergo...godt i lengre tid for dere begge. Du kan uansett trene litt på "problemet" ditt...ta søkeknappen over her og søk på for tidlig utløsning, da kommer opp mange tips og treningsmetoder til å "holde lenger". Men du...du er faktisk ikke unik altså...vi har alle vært unge en gang med et ukontrollert men spennende "sexliv". Så godta det, og godta deg selv. Trening gjør mester og du må tillate deg å feile en og annen gang. Vær ærlig, se det positive i dette og ta ting med humør og humor. Lykke til. Hilsen... Skjønner jo Rubinas gode hensikt når hun anbefaler gutten å søke etter råd mot "for tidlig utløsning", men... Jeg synes ærlig talt det blir helt feil å fremstille det som om det er "feil" eller "unormalt" at en 15 år gammel gutt kommer etter 5 sekunder når dama ronker ham for første gang. Det hadde snarere vært unormalt om han IKKE kom så fort, synes nå jeg... Detter er ikke "for tidlig" utløsning - det er snarere helt typisk "pubertetsutløsning". Så "Vellyket gutt": Ha det heller gøy (sammen) med at du (som nesten alle andre gutter i din alder) er sånn. Fnis av det. Le av det. Lek med det. Men lag ikke et problem av det. For å si det med en kjempeklisjé: Hvis du synes det er flaut, eller hvis dama di synes det er ekkelt, så er det bare naturens måte å si "Dere er ikke klare for sex enda" på. :-) Hmmm... Bør kanskje også legge til at SELV OM du skulle slutte å synes at det er flaut, og SELV OM dama di ikke synes det er ekkelt, så betyr ikke det at jeg synes dere skal ha "mer" sex sammen enn det dere har nå. Å ligge sammene "på ordentlig" kan dere etter mitt syn godt vente med et par år til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/page/2/#findComment-772732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.