Gå til innhold

luft ut av hølet etter doggy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter typen min og jeg har hatt doggystyle og jeg skal reise meg opp, kommer det masse "promp" ut. det er bare luft, for det lukter absolutt ingenting. vanlig? og hvorfor?

Skrevet

jo,det hender titt og ofte, det.

Har snakket med noen venninner om det, og det er ganske vanlig. Bare litt uromantisk.

Skrevet

Slapp av.. Det er helt naturlig at det blir vakum spes ved harde støt bakfra.

Opplever det titt og ofte og vi bare ler av det =)

Skrevet

Dette er helt vanlig og skyldes en eller flere av disse tingene; slappe skjedemuskler, stor skjede/liten penis, han trekker seg så langt ut at han presser inn luft når han støter inn.

Skrevet

jo,det hender titt og ofte, det.

Har snakket med noen venninner om det, og det er ganske vanlig. Bare litt uromantisk.

Hvorfor er det uromantisk når det er helt vanlig? Herregud altså...

Skrevet

fordi man gjør det til en big-deal!

Pirka1365380604
Skrevet

Jeg har lest om hvordan man kan forebygge dette.. Det er rett og slett bare å presse all luft ut rett før han går inni deg,,Da skal det ifølge blader ikke komme noe prumpe lyd når han tar den ut igjen..

Skrevet

var det logisk?

At det som er vanlig er romantisk?

Skjønner ikke helt resonnementet. Men det erhelt greit at du synes det er romantisk.

Skrevet

var det logisk?

At det som er vanlig er romantisk?

Skjønner ikke helt resonnementet. Men det erhelt greit at du synes det er romantisk.

Les det jeg skrev engang til...Og ja, jeg flirer:)

Skrevet

Les det jeg skrev engang til...Og ja, jeg flirer:)

ja jeg flirer også.

klart det er romanisk med promping.

Skal prøve å få til litt i kveld over en flaske god rødvin.

hihi.

Girl interrupted
Skrevet

Helt vanlig.Og vi også bare ler av det.Morsomme lyder:)

Skrevet

det skyldes slappe skjedemuskler? åssen kan man få "stramma" opp de da? det høres ut som bare de eldre får _slappe_ skjedemuskler! :(

jeg vil ikke si meg som en av de eldre! er under 20!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...