Gjest hypokondrius. Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg tok medisinsk abort på sykehuset for 3 uker siden, og det foreløp, så vidt jeg vet helt normalt. Jeg blødde en del, så fikk jeg gå hjem, men jeg ble ikke undersøkt etterpå. I tiden etter på har jeg hatt moderate magesmerter(det er sikkert helt normalt), men også en pussig, lysebrun utflod jeg aldri har settt før..(omtrent samme farge som kaffelatte..) Ikke mye, men det er jo litt ekkelt. Er dette normalt? Jeg er også i denne sammenhengen bekymret for en celleprøve jeg tok i sommer. Jeg fikk brev om at det var celleforandringer og at jeg skulle ta ny prøve innen 6 måneder. Det har jeg ikke gjort enda, og jeg har også sjekket at slike testresultater er normale og ikke nødvendigvis dramatiske... MEN : kan denne utfloden være et tegn på celleforandringer, eller at det er dramatisk allikevel? Har det sammenheng med aborten? Eller er det slike ting som bare intreffer fra tid til annen? Veldig takknemmelig for svar!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126917-utflod-etter-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.