Gå til innhold

utflod etter abort.

Anbefalte innlegg

Gjest hypokondrius.

Jeg tok medisinsk abort på sykehuset for 3 uker siden, og det foreløp, så vidt jeg vet helt normalt.

Jeg blødde en del, så fikk jeg gå hjem, men jeg ble ikke undersøkt etterpå.

I tiden etter på har jeg hatt moderate magesmerter(det er sikkert helt normalt), men også en pussig, lysebrun utflod jeg aldri har settt før..(omtrent samme farge som kaffelatte..) Ikke mye, men det er jo litt ekkelt.

Er dette normalt?

Jeg er også i denne sammenhengen bekymret for en celleprøve jeg tok i sommer. Jeg fikk brev om at det var celleforandringer og at jeg skulle ta ny prøve innen 6 måneder. Det har jeg ikke gjort enda, og jeg har også sjekket at slike testresultater er normale og ikke nødvendigvis dramatiske...

MEN : kan denne utfloden være et tegn på celleforandringer, eller at det er dramatisk allikevel?

Har det sammenheng med aborten?

Eller er det slike ting som bare intreffer fra tid til annen?

Veldig takknemmelig for svar!:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126917-utflod-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...