Gå til innhold

Tips til 50-års gave til mann

Anbefalte innlegg

Noen som har et tips til en original 50-års presang? Kan gjerne koste litt, vi er flere som går sammen. Han er en ungdommelig fyr, liker musikk og... tja, vet ikke riktig om en helt spesiell hobby. Ikke en fyr som mekker og snekrer (men tegner og er veldig kunstnerisk av seg).

F.eks. en opplevelse, men gjerne også en flott ting...

Hvis noen kan hjelpe, så takk, for det begynner å haste og jeg kommer ikke på noe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126927-tips-til-50-%C3%A5rs-gave-til-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Persille

Min gave kostet ikke penger men innsats...

Jeg tok kontakt med favoritt-pølsefabrikken hans og ordnet en omvisning med adm.dir. Det hører med til historien at han lever og ånder for pølser av dette fabrikatet =)

Utrolig hvor hjelpsomme folk er når det gjelder sånne ting, jeg fikk snakke med adm.dir personlig, og han tok seg "fri" en hel dag for å bli med ham rundt i fabrikken, spise pølse-lunsj, i det hele tatt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...