Marthe Mira Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Allerede i 10års alderen fikk jeg urinveisinfektion,har fått medisin av legen,som har funket i en uke,så er det like ont igjen. Det svir når jeg tisser å lenge etter jeg er ferdig. Kvier meg hver gang jeg å på do. I sommer var jeg på besøk hos søsteren min i Sandvika,en morgen når jeg våknet hadde jeg sterke smerter i nyrene,dro på akutten å fikk tatt ultralyd,noen tabletter(vanlig antibiotika mot urin.v.i) + hiprex,som viss nok skal gjøre urinen sur. Når ultralyd resultatet kom en uke senre dro jeg ned til legen. Hun forklarte att det kunne sies att jeg hadde "4 nyrer" dvs,dobble utganger på hver side. Jeg ble innkalt til røngten nå til jul. Da skulle de samtidig føre noe opp i underlivet for en undersøkelse med lokalbedøvelse. Er det noen som har tips hva jeg kan gjøre intil videre så det ikke skal gjøre vont å tisse? Eller noen som har samme problemet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127040-4-nyrer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.