Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Allerede i 10års alderen fikk jeg urinveisinfektion,har fått medisin av legen,som har funket i en uke,så er det like ont igjen.

Det svir når jeg tisser å lenge etter jeg er ferdig. Kvier meg hver gang jeg å på do. I sommer var jeg på besøk hos søsteren min i Sandvika,en morgen når jeg våknet hadde jeg sterke smerter i nyrene,dro på akutten å fikk tatt ultralyd,noen tabletter(vanlig antibiotika mot urin.v.i) + hiprex,som viss nok skal gjøre urinen sur. Når ultralyd resultatet kom en uke senre dro jeg ned til legen. Hun forklarte att det kunne sies att jeg hadde "4 nyrer" dvs,dobble utganger på hver side.

Jeg ble innkalt til røngten nå til jul. Da skulle de samtidig føre noe opp i underlivet for en undersøkelse med lokalbedøvelse.

Er det noen som har tips hva jeg kan gjøre intil videre så det ikke skal gjøre vont å tisse?

Eller noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127040-4-nyrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...