Gå til innhold

Venter på mensen...når kommer den tro?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg hadde en veeeeldig tidlig SA etter forrige IVF-forsøk. Den dagen jeg tok positiv blodprøve (dag 12 e. innsetting), begynte jeg selvfølgelig å blø.

Tidligere har mensen kommet rundt den 19.-20. i måneden (har ca. 30 dagers sykluser), og jeg begynte altså å blø den 23. oktober. Jeg vet jo at dette ikke kan regnes som vanlig mens og at den kan være forsinket denne gangen, men jeg husker ikke fra mine to første forsøk (snart 3 år siden) hvor lenge jeg ventet.

Noen erfaringer? Er det snakk om mange dager?

Fortsetter under...

Hei, Filliokus!

Jeg har to IVF forsøk bak meg, det siste for ca 10 mndr sia. Har vanligvis en syklus på 31 dager, og mensen kom ikke hos meg før det var gått 34-36 dager de første tre mnd etter begge forsøk...altså 3-5 dager lengre syklus. Siden den tid har den vært "etter klokka".

Nå ble ikke jeg gravid på noen av forsøkene så vet ikke om det er anderledes da. Legene sier iallefall at pga all stimuleringen er ikke kroppen "i lage" for etter to ,tre mndr.

Lykke til videre med deg! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...