Gå til innhold

Hvor kjapt er det vanlig å flytte etter brudd?

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Holder på! :o) Står esker over alt nå og foreløbig har vi unngått å krangle om hvem som skal ha hva også. *Bank i tre*

Tar du det du har fått i gave/kjøpt og omvendt? Hva med møblene; slipper du å kjøpe mye nytt (eller kanskje du vil det..)? Vel... snart kan du pynte til jul i din leilighet:)

Fortsetter under...

Hos oss går det 2 1/2 mnd fra jeg ble klar over situasjonen til hun drar. Hun hadde da i noen måneder allerede tenkt dette ut. Utrolig kjip periode, og spesielt fustrerende når en ikke får en eneste sjanse til å rette opp tingene og jobbe med problemene sammen. Håper fortsatt hun tar til fornuft og kommer tilbake etter en stund. Men dere jente er vell sånn at når dere først har bestemt dere så er det bare sånn....?

Nåh, du har nok fått mange, mange hint, tegn, advarsler - både direkte og indirekte.

Tar du det du har fått i gave/kjøpt og omvendt? Hva med møblene; slipper du å kjøpe mye nytt (eller kanskje du vil det..)? Vel... snart kan du pynte til jul i din leilighet:)

Ja, vi deler det stort sett slik at det som kommer fra hans familie blir hos ham og det som kommer fra min familie blir med meg. Vi deler de store tingene ca. 50/50 så vi må begge ut og handle en god del nytt.

Heldigvis har jeg en kjempesnill mamma som har gitt meg en god slant penger som forskudd på arv! :o) *Klem til mamman min*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...