Gå til innhold

Kan dette gå?

Anbefalte innlegg

Er i samme situasjon som deg, og sitter og funderer på det samme..

De vennnene jeg har luftet det med, sier at de ser hvor glad jeg blir av å være sammen med han, og at det er alt som teller.

Ville bare ønske deg lykke til, hva du nå enn bestemmer deg for..!

Fortsetter under...

Gjest Lillemormeg

Er i samme situasjon som deg, og sitter og funderer på det samme..

De vennnene jeg har luftet det med, sier at de ser hvor glad jeg blir av å være sammen med han, og at det er alt som teller.

Ville bare ønske deg lykke til, hva du nå enn bestemmer deg for..!

Takk!!! :)

Lykke til du åsså!!!

Gjest papirtiger

Nei æsj. Ekkelt ja. Kjæresten din er omtrent like gammel som foreldrene dine. Jeg ville tenkt at du sikkert var desperat og at du ikke fikk deg en på din egen alder.

Har faktisk diskutert dette med venninner en gang, og alle var enige, slikt er patetisk. Kanskje vi er fordomsfulle, men tror ikke våre meninger er uvanlige. Alder på oss er forresten ca 22

Kizza1365380506

Nei alder spiller ingen rolle. Det som betyr noe er at det dere har er ekte. Jeg må jo selvfølgelig innrømme at om min datter hadde kommet hjem med en på 40 så hadde jeg vært bekymret. Men det er moren i meg som snakker. Har noen karer på jobben som absolutt hadde vært ok som svigersønner selvom de litt "gamle" for henne. Som medmenneske synes jeg det er helt ok.

Det du må vurdere er om dere får unger og hva han event. føler for det. Det er nemlig tøfft å få barn i en alder av 40+ Men så har han litt mer erfaring og kan nok kose seg mer med det enn en 20-åring.

Nei jeg sier gå for det du dersom det er det du ønsker.

Mvh

• 2 måneder senere...

Nei alder spiller ingen rolle. Det som betyr noe er at det dere har er ekte. Jeg må jo selvfølgelig innrømme at om min datter hadde kommet hjem med en på 40 så hadde jeg vært bekymret. Men det er moren i meg som snakker. Har noen karer på jobben som absolutt hadde vært ok som svigersønner selvom de litt "gamle" for henne. Som medmenneske synes jeg det er helt ok.

Det du må vurdere er om dere får unger og hva han event. føler for det. Det er nemlig tøfft å få barn i en alder av 40+ Men så har han litt mer erfaring og kan nok kose seg mer med det enn en 20-åring.

Nei jeg sier gå for det du dersom det er det du ønsker.

Mvh

Samme situasjon her.. Bare stå på!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...