Gå til innhold

kommunikasjon mellom partnere

Anbefalte innlegg

Gjest tyroliana

Jeg har væsrt sammen med gutten min i litt over et halvt år. Vi har det helt topp sammen, sexen er flott, og vi har det gøy. Bor ikke sammen siden vi jobber på ulike steder, så vi ses nesten bare i helger.

Det som jeg synes er litt "problem" er at jeg på en måte er redd for å ta opp ting med ham. ting vi sikkert burde ha snakket om. Er redd det skal bli krangling eller noe ut av det, noe vi enda ikke har gjort :)

Siden vi ses så sjelden blir det liksom skummelt å risikere at den lille tiden vi har sammen skulle bli ødelagt av krangling eller dårlig stemning. På telefonen vil jeg ikke snakke om sånne ting.

Jeg må vel kanskje bare hoppe uti det, men synes det er veldig skummelt.. flere som har det slik? Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127228-kommunikasjon-mellom-partnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo såklart an å ta opp ting per mail eller telefon også, men da er sjansen enda større for at det blir krangling og misforståelser.

Ok, så blir det litt krangling og grining en helg, men om dere kommer dere gjennom det, så vet dere jo enda bedre hvor dere står og finner kanskje mer ut av ting. Skulle forholdet ta slutt pga en liten krangel, så er det ikke store sjanser for at dere vil holde livet ut uansett...

Ta sjansen du, men du trenger kanskje ikke ta opp alt på en gang. Finn ut hva som er det viktigste, og hvordan du skal si det på riktigst mulig måte. Og om du prøver unngå å krangle, så krangler kanskje ikke han heller?

Gjest tyroliana

Det høres ikke ut som forholdet er helt bra, hvis du har behov for å krangle med han.

Eh...hæ? Jeg har på ingen måte behov for å krangle med ham, men av og til er det ting som kanskje plager meg litt som jeg gjerne skulle tatt opp med ham. Det kan fort bli litt krangling (eller hvertfall diskusjoner) ut av sånt. Jeg vet han fort blir fornærmet også...

Eh...hæ? Jeg har på ingen måte behov for å krangle med ham, men av og til er det ting som kanskje plager meg litt som jeg gjerne skulle tatt opp med ham. Det kan fort bli litt krangling (eller hvertfall diskusjoner) ut av sånt. Jeg vet han fort blir fornærmet også...

Det er håpløst å gå rundt som på nåler, og dysse ned alt.

Da kommer det en skikkelig smell en dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...