Gå til innhold

Bursdagspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ca 0 ideer her nå, mamma har bursdag om kort tid, blir sånn 40-50 år, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi henne.

Noen gode ideer?

Fortsetter under...

Skrevet

Liker hun vin? Blomsteroppsats og vin, kanskje? Levert i sånn lekker gaveeske?

Eller hva med noen nye, flotte puter til sofaen, som matcher perfekt? Et nytt kosepledd i en nydelig farge, til å tilbringe ettermiddagsluren eller tv-kvelden under?

Skrevet

Liker hun vin? Blomsteroppsats og vin, kanskje? Levert i sånn lekker gaveeske?

Eller hva med noen nye, flotte puter til sofaen, som matcher perfekt? Et nytt kosepledd i en nydelig farge, til å tilbringe ettermiddagsluren eller tv-kvelden under?

Takk for gode ideer, tror nok egentlig at vin er den eneste ideen som er brukbar akkurat i dette tilfellet, hun har nemlig alt det andre.

Kanskje jeg kjøper en bukett av favorittblomstene hennes i tillegg.

Skrevet

Noen ideer her:

http://www.msn.no/shopping/gift_ideas/categories/Default.asp?cat=2&s=280&Ath=f

Eller hva med gavekort på klassisk massasje, aromaterapi, manikyr e.l., teaterbillett (sammen med deg?), billett på "danskebåten" eller en annen opplevelses-gave?

Mobiltelefon, yndlingsfilmen (DVD el. VHS), lydbok, språkkurs, kurv med masse godt i (vin, røkelaks, andre ting hun liker men kanskje ikke unner seg så ofte)

Skrevet

Bok, anten roman eller en fagbok innen hennes interessefelt, kryssordbok. PC-spill. Puslespill eller annet spill. Siden jula nærmer seg: Glass med julemotiv, julekopper eller annet som har med jul å gjøre. Se etter om det er noe som mangler i hjemmet, eller om hun nevner noe hun har lyst på.

Annonse

Skrevet

Et fint brev hvor du forteller hvor glad du er i henne, og en rød rose.

Skrevet

Et fint brev hvor du forteller hvor glad du er i henne, og en rød rose.

Det tror jeg faktisk ikke at jeg er i stand til å skrive...

Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke at jeg er i stand til å skrive...

Fordi du ikke er glad i henne, eller fordi det er vanskelig å formulere?

Jeg kan hjelpe deg.

Skrevet

Fordi du ikke er glad i henne, eller fordi det er vanskelig å formulere?

Jeg kan hjelpe deg.

Fordi jeg ikke er en person som driver og forteller folk det. Og jeg skriver heller aldri ned noen følelser av noe slag, og jeg tror jeg skal fortsette med det.

Skrevet

Fordi jeg ikke er en person som driver og forteller folk det. Og jeg skriver heller aldri ned noen følelser av noe slag, og jeg tror jeg skal fortsette med det.

Hvis du gjør et unntak fra den regelen din, så ville det kanskje være en overraskende gave også :)

Jeg kunne jo foreslå noe annet da; at du tar henne med deg på teater, spanderer middag på henne og deg - ev. flere hvis du synes det er mest naturlig (kanskje kan du spleise på dette med far?).

Skrevet

Hvis du gjør et unntak fra den regelen din, så ville det kanskje være en overraskende gave også :)

Jeg kunne jo foreslå noe annet da; at du tar henne med deg på teater, spanderer middag på henne og deg - ev. flere hvis du synes det er mest naturlig (kanskje kan du spleise på dette med far?).

Hehe, det ville tatt seg ut, tatt med mamma og pappa på middag! Nei vettu hva, da ville jeg helst ikke vært med selv, og ville nok ikke utsatt henne for det.

Neida, ikke meningen å tøyse, du kan jo ikke vite sånt.

Men gavekort på middag for henne og samboern hennes kunne kanskje vært noe...

Skrevet

Hehe, det ville tatt seg ut, tatt med mamma og pappa på middag! Nei vettu hva, da ville jeg helst ikke vært med selv, og ville nok ikke utsatt henne for det.

Neida, ikke meningen å tøyse, du kan jo ikke vite sånt.

Men gavekort på middag for henne og samboern hennes kunne kanskje vært noe...

Jeg skjønte nok at det ikke er helt ideelle familieforhold, ja. Kanskje derfor du er litt lite villig til å være åpen med følelser? (retorisk spørsmål, krever ikke noe svar til meg)

Hvis du spanderer middag på dem, så får hun nok en fin kveld.

Annonse

Skrevet

Jeg skjønte nok at det ikke er helt ideelle familieforhold, ja. Kanskje derfor du er litt lite villig til å være åpen med følelser? (retorisk spørsmål, krever ikke noe svar til meg)

Hvis du spanderer middag på dem, så får hun nok en fin kveld.

Tja... Jeg har iallefall fått noen ideer i kveld, så jeg får se hva det blir til.

Familieforholdene er ideelle nå :) Men det innebærer selvfølgelig at man ikke er avhengig av en far for å få en ideell familie.

Skrevet

Tja... Jeg har iallefall fått noen ideer i kveld, så jeg får se hva det blir til.

Familieforholdene er ideelle nå :) Men det innebærer selvfølgelig at man ikke er avhengig av en far for å få en ideell familie.

:)

Du får ha lykke til med gaven, og ha en god natt!

Skrevet

Huff så trist, både for moren din og deg.

Skrevet

Først må du finne ut den eksakte alderen hennes :o)

Gavekort er kanskje ikke det mest oppfinnsomme, men det faller ofte i smak. Hva med gavkort hos frisør eller aromaterapeut.

Skrevet

Først må du finne ut den eksakte alderen hennes :o)

Gavekort er kanskje ikke det mest oppfinnsomme, men det faller ofte i smak. Hva med gavkort hos frisør eller aromaterapeut.

Det er klart jeg vet den eksakte alderen hennes, vet tilogmed akkurat hvilken dag hun har bursdag.

Men hvis jeg skriver at hun blir 47 år 26 november så er det lettere for kjentfolk å vite hvem jeg er.

Skrevet

Det er klart jeg vet den eksakte alderen hennes, vet tilogmed akkurat hvilken dag hun har bursdag.

Men hvis jeg skriver at hun blir 47 år 26 november så er det lettere for kjentfolk å vite hvem jeg er.

Det var bare en spøk ;-)

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...