rici Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei alle dere som har hatt tidelig sa.Skrev for en liten stund siden om at jeg hadde fått mens til vanlig tid ,men da den stoppet opp tok jeg en test som var svakt posetiv.Kontaktet legen min som sa det kunne være en tidelig sa.Han sa jeg skulle komme inn og ta en hcg-blodprøve 2 dager etter.Di 2 dagene før jeg tok hcg-prøve begynte jeg og blø kraftig med klumper (unnskyld beskrivelsen)Tok så prøven som viste enhcg under 2.Han mente at det mest sannsynlig ikkehaddde vært noen graviditet der ,men kunne ikke være 100% sikker.Jeg tok ikke ul.I dagene etter hcg-prøve har jeg fremdeles blødd kraftig og med litt mens verk.Har tilsammen blødd i 12 dager!Stoppet endelig opp idag.Det jeg lurer på kan det alikevel ha vært en sa?Noen som har opplevd dette?Har tatt en ny gravi.test som var neg(i dag)Må nevne at jeg har pcos og mannnen min har nedsatt sæd kvalitet.Må også nevne at jeg har hatt symtomer på at det faktisk var en graviditet der(hvis ikke kroppen spiller meg et puss da)Dette ble jo et forferdelig langt innlegg da.Håper noen kan skrive litt om sine erfaringer om dette.hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127298-tidelig-spontanabortlaangt-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.