Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30-årene som på grunn av et særdeles lite tiltrekkende utseende aldri har hatt hverken sex eller særlig annen fysisk kontakt med damer. Men behovet for slik kontakt er der selvfølgelig og har ikke akkurat blitt mindre med tiden. Jeg har forsåvidt i lengre tid vurdert å kjøpe sex, men ikke gjort det, både fordi jeg ikke har trodd at noen ville ha sex med meg selv mot betaling, og fordi jeg jo helst vil at følelser og nytelse skal være gjensidige. Men nå har jeg kommet i kontakt med en dame som er villig til å ha sex med meg mot betaling, og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg gripe den kanskje unike sjangsen jeg nå har til å få ha sex med en deilig og villig dame som er villig ene og alene fordi hun tjener masse penger på det, eller skal jeg bare måtte innfinne meg med at jeg aldri kommer til å få ha sex. Hvis jeg griper sjangsen, kommer jeg da etterpå bare til å føle meg ond og skamfull for å ha utnyttet et annet menneske for egen nytelses skyld, kommer de følelsesmessige konsekvensene av å ha kjøpt sex bare bli verre enn frustrasjonen over utilfredsstilte behov? Fristelsen er enormt stor, men de etiske og følelsesmessige problemstillingene får meg til å nøle. Har dere noen råd/tanker/erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sie det er din eneste sjanser i livet, og det har nok mye med fristelsen å gjøre.

Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette til deg, men hopper i det:

De som driver med prostitusjon, sier som oftest at det er ok, og kanskje til og med bra. De som har sluttet er ofte negative, og sliter med ettervirkninger, fordi det er vanskelig å ha sex med menn de faktisk er glad i, og vil ha et liv med.

Dette sier de er på grunn av at de har "slått av følelsene", for å kunne ha sex med forskjellige menn.

Tanken på noen som puster og peser, for å komme, mens du later som du har det deilig, og bare venter på at de skal bli ferdig, er tydeligvis vanskeligere å bli ferdig med, enn man skulle tro.

Om du velger å ha sex med henne, vil du sannsynligvis få positiv tilbakemelding fra henne, men om ett, fem , ti år eller når hun får et bra liv, vil hun muligens ikke takle det.

Det er noe du velger om du vil forholde deg til. Du er tydeligvis intelligent - så resten tenker du ut selv :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-774873
Del på andre sider

Hei du.

Noe som kom til meg med en gang jeg leste innlegget ditt er : er du så lite tiltrekkende som du sier eller er det slik at du tror dette så sterkt selv at du "skyver" potensielle partnere fra deg ?

Jeg har levd noen år jeg også, både i Norge og i utlandet, og jeg har til dags dato ikke sett et menneske rundt meg som er så stygg at det ikke finnes noen som kan bli glad i h*n.

Det er faktisk smak og behag når det gjelder oss mennesker...for noen er jeg "deeen berta" og for noen er jeg overhode ikke tiltrekkende eller interessant...sånn er det jo med oss alle.

Er det så ille med deg at du er et unntak tror du ?

Hva om du jobber med innstillinga de og holder deg bra stelt i utseende og klær og lukter godt...tror du ikke at du kunne møte et annet menneske å falle for på kino, restaurant, gymmen, i butikken ?

Tenk på det !

Om du velger å betale for sex så tror jeg ikke du skal tenke på at du bruker henne for egen vinning, dvs. det gjør dere jo begge to, hun tar seg jo betalt for dette.

Tenk over hva jeg har sakt, jeg lurer på om du ikke er urimelig hard mot deg selv.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-774919
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

Ikke gjør det bare for å "ha prøvd". Det er det ikke verdt.

Sex varer ikke stort lenger enn selve akten. Det er fint når det står på, men det går ikke så lang tid før savnet kommer tilbake, og da gjerne enda kraftigere enn før.

Forsøk heller å fortrenge behovet og engasjere deg på andre områder. Du skal aldri si aldri, plutselig en dag får du deg en overraskelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775069
Del på andre sider

Gjest en proff :)

Hei på deg ;)

Jeg leste innlegget ditt akurat nå og blir sittende med en rynke i pannen, en prostituert er en proffisjonell kvinne som lever av sex !

Jeg ser ikke at ditt kjøp kan forandre henes situavsjon ?

Det er jo derfor hun er der !

Jeg har selv jobbet slik i mange år og kan forsikre deg om at utseende eller fysik hadde en avgjørende faktor om jeg ble med ham elle ei, det var kun en ting som jeg var ops på og de var om han var vennelig eller ikke :)

vær deg selv og vær snill, så skal det gå greit !!

så vær snill !!!

og carpe diem :)

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775090
Del på andre sider

Annonse

Gjest hilsen en kvinne

Hvis jeg var i den situasjonen du beskriver, ville jeg faktisk valgt å gjøre det. For èn gangs skyld. Jeg tror ikke du behøver å komme i all verdens kvaler av den grunn. Det hender vi må ta de "nest-beste" løsningene her i livet, for å komme videre. Det er ikke ALLTID man skal være så til de grader idealistisk. Tror nå jeg.

Men ellers syns jeg du bør lese Rubias svar til deg nedenfor, om dine holdninger til deg selv. Det var kloke ord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775357
Del på andre sider

Gjest Nikkløs

Du sie det er din eneste sjanser i livet, og det har nok mye med fristelsen å gjøre.

Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette til deg, men hopper i det:

De som driver med prostitusjon, sier som oftest at det er ok, og kanskje til og med bra. De som har sluttet er ofte negative, og sliter med ettervirkninger, fordi det er vanskelig å ha sex med menn de faktisk er glad i, og vil ha et liv med.

Dette sier de er på grunn av at de har "slått av følelsene", for å kunne ha sex med forskjellige menn.

Tanken på noen som puster og peser, for å komme, mens du later som du har det deilig, og bare venter på at de skal bli ferdig, er tydeligvis vanskeligere å bli ferdig med, enn man skulle tro.

Om du velger å ha sex med henne, vil du sannsynligvis få positiv tilbakemelding fra henne, men om ett, fem , ti år eller når hun får et bra liv, vil hun muligens ikke takle det.

Det er noe du velger om du vil forholde deg til. Du er tydeligvis intelligent - så resten tenker du ut selv :-)

Det virker som flesteparten her er for prostitusjon. Merkelig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775602
Del på andre sider

Lysten på/behovet for sex er noe grunnleggende i mennesker. Både for forplantning, men også nytelse.

Det er lett for de som får sex å si at du bør avstå, eller at det sikkert ordner seg. De har aldri opplevd problemstillingen. Det er lett å velge den moralske veien når dette kun skjer i teorien.

Hun utnytter vel deg like mye som du henne. Hun utnytter en mann som av bestemte grunner ikke har hatt eller får sex. Selv om jeg tror dette også kan noe med holdning å gjøre. Mange tror de er så stygge at ingen vil ha dem, men ser en seg rundt ser en mange stygge mennesker med partnere.

Er det kun for denne ene gangen ser jeg ikke den store faren, problemet er hvis du blir avhengig av dette og ender opp med å bruke alle pengene dine på prostituerte.

I tillegg kan det bli vanskelig i forhold til eventuelle framtidige kjærester, både følelsesmessig og i sexlivet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775695
Del på andre sider

Det som blir litt trist er jo at når du finner deg en kjæreste engang, så må du finne ei som aksepterer at du har gått til ei prostituert, som synes det er greit. Eller har du tenkt å lyve for eventuelle fremtidige partnere om dette? Hadde hatt store problemer med å akseptere det om kjæresten min hadde betalt for sex før han møtte meg...

Dessuten blir sex med en prostituert langt på vei det samme som å onanere, det er jo ingen andre følelser der, kun lysten på å få orgasme...

Ville heller kjøpt meg noen heftige sexleker og kost meg på egenhånd jeg... for ja, sex for sexens skyld, det tror jeg ikke er verdt pengene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-775723
Del på andre sider

Takk til alle som har svart!

Jeg tror nok jeg kommer til å gjennomføre dette. Fristelsen er litt for stor. Hadde det kun dreid seg om et kjapt knull bare for å ha gjort det, så hadde det ikke vært interessant. Men jeg får være sammen med denne damen flere timer, og kose og gjøre det meste jeg måtte ha lyst til. Orgasme kan jeg selvfølgelig fikse for egen hånd, men det er det å få kose med en naken dame, kjenne hudkontakten og kroppsvarmen, kose og utforske, som frister. Hvordan dette kan komme til å påvirke forholdet til en eventuell fremtidig kjæreste bekymrer meg lite, i og med at det er nettopp fordi jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få meg kjæreste at jeg ser på dette som min kanksje eneste sjangse til å få oppleve nærhet med en dame. Det var helst det etiske aspektet som fikk meg til å nøle, men hun virker som en voksen og oppegående dame som vet hva hun gjør, så da får jeg tro at det er greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-776460
Del på andre sider

Hva betyr det at du er lite tiltrekkende??? Er det *du* som synes det, eller er det andre??? For meg høres det ut som om at selvtilliten er det største problemet...

Jeg har lyst til å nevne en episode jeg hadde en gang i verden da min forrige samboer ble presentert for en ny (nå forhenværende) kjæreste og presterte og si: "Jeg hadde nå forventet at du fant deg en som var penere enn ham!" Jeg tok det for det det var ment som, - en fornærmelse, og ba ham dra seg hjem og se seg i speilet og se om det var drømmemannen som kikket tilbake...!!! Har aldri hørt om dette igjen...

Fokuser på dine indre kvaliteter, så finner nok også du en som vil elske deg for det du er!

Når det gjelder kjøp av sex, så må du bestemme det selv. Bare pass på å beskytte deg selv (du er jo ikke den eneste disse damene har vært borti!).Jeg vet at min kjæreste har kjøpt sex i løpet av en periode hvor han var i militærtjeneste i utlandet over lenger tid (lenge før min tid). Jeg kunne ikke tenke meg å dømme ham for det, men synes det er flott at han er ærlig overfor meg når jeg spør ham.

Jeg tror ikke noen blir lykkelig av "kjøpesex", hverken den som kjøper eller den som selger, så sånn sett blir det kun det fysiske som er igjen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-777522
Del på andre sider

Det som blir litt trist er jo at når du finner deg en kjæreste engang, så må du finne ei som aksepterer at du har gått til ei prostituert, som synes det er greit. Eller har du tenkt å lyve for eventuelle fremtidige partnere om dette? Hadde hatt store problemer med å akseptere det om kjæresten min hadde betalt for sex før han møtte meg...

Dessuten blir sex med en prostituert langt på vei det samme som å onanere, det er jo ingen andre følelser der, kun lysten på å få orgasme...

Ville heller kjøpt meg noen heftige sexleker og kost meg på egenhånd jeg... for ja, sex for sexens skyld, det tror jeg ikke er verdt pengene.

??? Hvorfor skal en være nødt til å fortelle det ???

Nå har jeg ingen personlig erfaring med prostituerte, men innlegget ditt irriterte meg litt.

Så lenge en vet at en ikke har noen seksuelt overførbare sykdommer (noen, f.eks kjønnsvorter, kan smitte selv MED kondom), kan jeg ikke se at en ny partner har behov eller krav på å vite detaljer om tidligere sexliv. Klart, en velger ofte å fortelle alt eller det meste, men jeg er temmelig sikker på at alle har et skjelett eller to i skapet. Det er ikke nødvendig å dele alt - ofte kan det føre til mer problemer enn nytte.

En skal kommunisere, men noen ganger er det best å holde kjeft. - for begge parter, OG for forholdet.

En annen ting: å tie er IKKE det samme som å lyve. Langt derifra.

Sist, men ikke minst: Jeg er enig med deg i at det antakelig ikke er verdt pengene. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-779036
Del på andre sider

Annonse

Takk til alle som har svart!

Jeg tror nok jeg kommer til å gjennomføre dette. Fristelsen er litt for stor. Hadde det kun dreid seg om et kjapt knull bare for å ha gjort det, så hadde det ikke vært interessant. Men jeg får være sammen med denne damen flere timer, og kose og gjøre det meste jeg måtte ha lyst til. Orgasme kan jeg selvfølgelig fikse for egen hånd, men det er det å få kose med en naken dame, kjenne hudkontakten og kroppsvarmen, kose og utforske, som frister. Hvordan dette kan komme til å påvirke forholdet til en eventuell fremtidig kjæreste bekymrer meg lite, i og med at det er nettopp fordi jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få meg kjæreste at jeg ser på dette som min kanksje eneste sjangse til å få oppleve nærhet med en dame. Det var helst det etiske aspektet som fikk meg til å nøle, men hun virker som en voksen og oppegående dame som vet hva hun gjør, så da får jeg tro at det er greit.

Det er ikke mye kosing når man går til prostituerte tror jeg. Det er kun penger, sex og ferdig med det.

Og pass deg i såfall for de østeuropeiske, de har halliker rundt neste hjørne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127379-kj%C3%B8pe-sex/#findComment-779046
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...