Gå til innhold

Håpløst forelsket i en "uoppnåelig" idrettsstjerne.

Anbefalte innlegg

For det aller første, jeg vet ikke om innlegget mitt passer inn under dette forumet... men prøver likevel!

Jeg er håpløst forelsket i en toppidrettsutøver. Innenfor den idretten jeg driver, er han blant de mest profilerte og på landslaget. I begynnelsen var han bare et stort forbilde for meg, en jeg virkelig så opp til.

Jeg fikk mob. nr hans av ei venninne, anonoymt - så jeg følte meg veldig priviligert som hadde nummeret hans. Jeg sendte en tekstmelding, uten forhåpninger i det hele tatt... det var jo ingen grunn til at han skulle svare "MEG?!".

Jeg fikk til min forbauselse svar fra han, og vi fortsatte å holde kontakt via SMS. Dvs. jeg spurte og gnålte, og han svarte meg på det jeg lurte på.

Jeg tok mot til meg og hilste på han i en konkurranse han deltok i, og vi utvekslet noen ord. Han var virkelig hyggelig, og etter dette har jeg blitt "håpløst forelsket i en som for meg er helt uoppnåelig"... jeg føler meg som en fjortis, tenker på han hele tiden, dagdrømmer om han og drømmer om han.

Han er proff, kjendis... og selvfølgelig ble jeg ekstra giret etter å ha følt at jeg fikk respons fra han. Nå sender jeg fortsatt medlinger med han, men problemet er at jeg ser han jo bare 3-4 ganger i året. Jeg holder på å bli gal av dette her, prøver å tvinge han ut av tankene mine, begrense antall SMS til han... men det er neimen ikke lett!

Huff, vet ikke helt hvorfor jeg skrev alt dette, her... men, jeg føler meg som et håpløst tilfelle. En som alltid har vært uoppnåelig for meg, har plutselig blitt oppnåelig, men jeg aner ikke hvordan jeg skal går fram, evnt. hvordan jeg skal klare å glemme hele han.

Takker for alle evnt. råd, og synspunkter... :)

"Forelsket og forvirret"

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere?

Hvordan er responsen du får fra han, virker han intresert i deg eller ??

Han er 24 år, jeg har nettopp fylt 19.

Har alltid fått veldig god respons av han på tekstmeldinger, og etter at jeg møtte han, har jeg følte at interessen ble større fra hans side også. Han tar initiativet mye, og spør om jeg kommer på div. konkurranser/stevner han deltar på... Vet ikke, har mest av alt lyst til å prøve å glemme han. Men denne responsen jeg får tilbake trigger meg også til å prøve å bli bedre kjent med han.

Han er veldig populær innenfor den sporten han driver med, og det er helst jenter i ungdomsårene som har han som forbilde. Det er bare så merkelig, han har alltid bare vært et forbilde for meg også, i og med at jeg driver samme sport som han, men på et mye lavere nivå. Men nå føler jeg at jeg får så god respons fra han. Veldig rart, som jeg har skrevet så mange ganger nå, han er som en uoppnåelig filmstjerne, og jeg klarer ikke helt å takle denne situasjonen.

Til deg som mener dette er fjortis-opptreden, det kan jeg til de grader være enig i, og jeg viste også at det var den responsen jeg kunne risikere å få. Jeg vet jo at det høres helt dumt ut, men jeg har blitt virkelig betatt av denne gutten....

Har alltid fått veldig god respons av han på tekstmeldinger, og etter at jeg møtte han, har jeg følte at interessen ble større fra hans side også. Han tar initiativet mye, og spør om jeg kommer på div. konkurranser/stevner han deltar på... Vet ikke, har mest av alt lyst til å prøve å glemme han. Men denne responsen jeg får tilbake trigger meg også til å prøve å bli bedre kjent med han.

Han er veldig populær innenfor den sporten han driver med, og det er helst jenter i ungdomsårene som har han som forbilde. Det er bare så merkelig, han har alltid bare vært et forbilde for meg også, i og med at jeg driver samme sport som han, men på et mye lavere nivå. Men nå føler jeg at jeg får så god respons fra han. Veldig rart, som jeg har skrevet så mange ganger nå, han er som en uoppnåelig filmstjerne, og jeg klarer ikke helt å takle denne situasjonen.

Til deg som mener dette er fjortis-opptreden, det kan jeg til de grader være enig i, og jeg viste også at det var den responsen jeg kunne risikere å få. Jeg vet jo at det høres helt dumt ut, men jeg har blitt virkelig betatt av denne gutten....

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvem denne kjendisen er hehe

Si sporten da i det minste ;o)

Annonse

Gjest Tutleguri

Kan du ikke bare spørre om du får spandere en kaffe på ham en dag?

Hvis han tar initiativet mye, er han vel ikke helt uinteressert?

Har selv vært borti kjendiser, jeg, og de er faktisk (hold deg fast, dette kommer som en bombe) MENNESKER - de også!

;)

Kjendiser og idrettsstjerner har jo kjærester de og. Hvis dere har kontakt via SMS, kan du jo foreslå et møte? Vet han at du var deg når du snakket med han RL?

Først av alt; Tusen takk for alle tilbakemeldinger!

Siden vi bare hadde hatt kontakt på SMS måtte jeg presentere meg for han og fortelle hvem jeg var da jeg møtte han, så ja... han vet hvem jeg er.

Problemet med å "spandere en kaffe" på han, er at vi bor langt unna hverandre, og han er som sagt mye i utlandet.

Selvsagt er han like mye et vanlig menneske som alle oss andre, det vet jeg, og jeg har alltid vært den som har sagt til venninner etc. "Skjerp dere, han/hun er ikke noe annet enn et vanlig menneske" når vi har sett kjendiser.

Men det ble så annerledes nå, når jeg plutselig sto med en fot oppi det... :)

Må vel kanskje bare prøve å legge karrieren hans på hylla, og prøve å få kontakt med selve person, det er jo han jeg er betatt av - ikke statusen hans. Behandle han som en hvilken som helst annen, og gripe sjansen til å bli bedre kjent med han når den kommer.

I sportsammenheng skal vi på juleball sammen... og jeg kan trygt si at forbredelsene, for min del, allerede er i full gang! Gleder meg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...