Gå til innhold

Undersøkelse: kunne du tenke deg å ha sex med fler på en gang ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jente 21 år. Har samboer (har vært sammen leeenge). Kunne gjort det hvis situasjonen var rett og tredjeparten var rett. Men jeg ville ikke gått på letings for å finne en hvem-som-helst å gjøre det med.

Nå har jeg vært så modig og skrive mitt eget nick, hvorfor gjør ikke du?

Annonse

Gjest ikke fanden om jeg bruker nicket mitt nå

Been there - done that.

Gjesp, så kjedelig det var!

Vi var 2 kvinner med en mann, og det er noen år siden.

Nå er jeg 28 år og kunne ikke tenkt meg å ha sex med noen andre enn min elskede kjæreste.

Gjest puseluerie

Jente, 27. Samboer i 3 år.

Svaret er ja.

Alternativer:

Jeg og en dame.

Jeg og et par.

Jeg og to menn.

Jeg, typen og et par.

Jeg, typen og en mann.

Uaktuelt: Jeg, typen og en dame.

Hvis det ble deg , typen og et par, hadde typen din fått lov til å ha seg med dama i det andre paret da?

Jente, 27. Samboer i 3 år.

Svaret er ja.

Alternativer:

Jeg og en dame.

Jeg og et par.

Jeg og to menn.

Jeg, typen og et par.

Jeg, typen og en mann.

Uaktuelt: Jeg, typen og en dame.

Så. Det var interessant. DU kan tillate deg alle varianter, men ikke han? (Deg , han og en dame til er uaktuellt) Der føler du deg truet gitt!

Tror det kunne vært morsomt å prøve en gang; om en god stund. Vi er riktignok to gutter da... Men vet ikke helt, det er veldig mye følelser når vi har sex. Også tror jeg at jeg er altfor sjalu til å se noen (...) med ham...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...