Gjest sandwich Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Har veldig lyst til å ha en gutt til sammen med typen min, og i den forbindelse lurer jeg på en ting... Noe helt utrolig sinnsykt deilig, er når vi har sex og han tar meg bak mens jeg selv bruker en dildo med klitoris- stim. foran. Jeg vil oppleve å ha en pikk i hvert hull, men hvordan gjøre det i praksis, hva slags stilling/ -er kan fungere??? 0 Siter
Gjest Exellente Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Han ligger på ryggen, du sitter oppå, han andre som skal ta deg bakfra, sitter/står bak deg på knærne 0 Siter
er_det_tilfelle Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Han ligger på ryggen, du sitter oppå, han andre som skal ta deg bakfra, sitter/står bak deg på knærne gjør ikke det fryktelig vondt da? en i hvert hull... kunne jo tenkt å prøvd det selv, men dama tør ikke. 0 Siter
er_det_tilfelle Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 hvordan vil typen din reagere på at du vil ha en tredje person med, vil han takle det, i såfall hvem skulle tredje mann vært. 0 Siter
Gjest exelente Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 gjør ikke det fryktelig vondt da? en i hvert hull... kunne jo tenkt å prøvd det selv, men dama tør ikke. jeg har ikke prøvd det selv, men jeg vet at det er stilling som funker. Du kunne tenke deg å prøve det på dama de..hadde du likt å la en annen mann bruke henne da? 0 Siter
Gjest sandwich Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 hvordan vil typen din reagere på at du vil ha en tredje person med, vil han takle det, i såfall hvem skulle tredje mann vært. Takk for omtanken , men det lurte jeg ikke på. Alt det er avklart, ville bare ha litt tips ang det praktiske. 0 Siter
Gjest sandwich Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 gjør ikke det fryktelig vondt da? en i hvert hull... kunne jo tenkt å prøvd det selv, men dama tør ikke. ikke vondt nei, bare sinnsykt vanvittig deilig... bli fylt helt opp, helt rått. 0 Siter
Gjest sandwich Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Han ligger på ryggen, du sitter oppå, han andre som skal ta deg bakfra, sitter/står bak deg på knærne takk... har funnet ut den sjøl, men er det ikke flere muligheter da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.